Bölüm 134: Dördüncü Turun Kuralları!

1.3K 156 3
                                    


Dördüncü tur ne olacak?

En iyi 100 üretici!

Bu noktaya kadar gelebilenler, en seçkin üreticilerdi. Bu insanlardan her biri, son derece yüksek bir üretim seviyesine sahipti!

Her biri, yüksek miktarda popülerlik ve hayranlara sahipti!

"Bu turun içeriği ne olacak?"

Sayısız kalabalık bunun için sabırsızlanıyordu.

Shua!

Işık titredi ve buz gibi mekanik ses yankılandı.

"Dördüncü turda, her katılımcıya bir Android verilecek ve rakiplerin Android'leri ile savaştıracak. Android'leri desteklemek için destek tipi gen reaktifleri üretmelisiniz."

ÇN: Android yani Robot

"Bir zafer 1 puana eşdeğer olacaktır."

"Mağlup olduğunuz zaman herhangi bir puan alamazsınız."

"Herkesin ücretsiz olarak bir formül seçmesine izin verilecek. Ayrıca, üretim malzemeleri sınırsız olarak tedarik edilecektir."

"Üretim aşaması: gündüz (10 saat). Üretimi tamamladıktan sonra katılımcılar savaşmak için arenaya girecek. Üretici, savaşması için Android'i kontrol edecek. (Hatırlatma: Değerlendirme sürecini kolaylaştırmak için, savaş sırasında kullandığınız gen reaktifi gerçekten tüketilmeyecektir. Savaş bittikten sonra, gen reaktifi bir sonraki savaşta kullanılmak üzere tekrardan oluşturulacaktır)"

"Son sıralamaya puanlar karar verecek."

"Bu turda, sadece 10 katılımcı hayatta kalacaktır."

"Gerisi elenecek!"

Hua!

Herkes kargaşa içindeydi!

Destek!

Aslında bu tur, desteklemeydi!

Sözde destek tipi gen reaktifi neydi?

Üretilen gen reaktifi rakip yerine Android'lerin üzerinde kullanılabileceği anlamına geliyordu. Üretilen gen reaktifleri, sadece savaş sırasında Android'i desteklemek için kullanılabilirdi!

Bu turda, kullanılan miktar üzerinde herhangi bir kısıtlama yoktu!

Başka bir deyişle, teorik olarak, sayısız miktarda destek tipi gen reaktifi kullanılabilir!

Bu reaktifler birbirleriyle çakışmadığı sürece.

Aynı anda, birden fazla farklı tip gen reaktifi kullanıldığında, gen reaktifleri arasında mutasyon veya bazı olumsuz değişikliklere yol açabilirdi. Ancak, birisi akıllıca davrandığı sürece...

Sayısız gen reaktifi kullanabilirdi!

Bu turda, üretim ve test için bolca zaman vardı. Bu nedenle, bu Android'lerin vücutlarında kaç tane gen reaktifi olacağını kim bilebilirdi?

Temellerin test edildiği başka bir tur.

Üreticiler, birbiriyle çatışmayacak kaç tane gen reaktifine sahipti?

Bir?

İki?

Ya da daha fazla?

Şüphesiz, aynı yeteneğe sahip bir Android'le karşı karşıya kaldıklarında, Android'i üzerinde daha fazla gen reaktifi kullanan katılımcı galip olacaktır!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin