"???!"
"Lanet olsun?"
"Neler oluyor?"
"1200 puan mı? Bu nasıl mümkün olabilir?"
Herkes tamamen sersemledi.
1200 puan mı?
Chen Feng mi?
Onlar sadece birkaç dakika önce, Chen Feng'in hala sıfır puanda olduğunu hatırlıyordu? Büyük usta bir üretici bile, birkaç dakika içinde 1200 puan kazanamaz, değil mi?!
Neler oluyordu?
Hile mi?
Neredeyse herkes sarsıldı.
Ne şaka ama?
En güçlü üç üretici arasındaki çatışmanın son anında, Chen Feng sessizce ilk sırada yer aldı ve bunun üzerine 1200 puan mı aldı?
En güçlü üç üreticinin kombine puanından daha yüksek bir skor!
Bu çok aşırıydı!
"Yüzün nerede?"
"Birkaç dakika içinde 1200 puan almak. Hile yapsan bile, bu kadar açık yapmaya gerek yok, değil mi?"
"S*ktir. Son 30 saniye boyunca oraya gittim. O zaman, skoru hala sıfır idi."
"Dolayısıyla, 30 saniyede 1200 puan mı?"
Herkes deliriyordu.
Chen Feng sadece zekalarına hakaret ediyordu!
"Rapor et!"
"Ona karşı bir rapor dalgası gönderin!"
"Birisi aslında muhteşem Acemi Gen Yarışmasında hile yapmaya cesaret ediyor?"
Herkes öfkelendi.
"Bu onun genetik yeteneğinden kaynaklanıyor olabilir mi?" bir kişi uysalca söyledi, ancak, anında spam altında kaldı.
"Canın cehenneme! Birinin böyle bir yeteneğe sahip olması nasıl mümkün olabilir? Beynini kullan ve biraz düşün!"
Doğal olarak, birisi bir şey hatırlamıştı.
"Bu, Chen Feng'in ilk kez bildirilmesi gibi görünmüyor, değil mi? Önceki sefer, Chen Feng baştan beri hile yapmamıştı ve hepiniz yanılmıştınız. Bu, başka bir yanlış alarm olabilir mi?"
Ancak, herkes o kişiyi görmezden geldi.
"Eğer bir hile değilse, ben canlı yayında bok yiyeceğim!"
"Evet, hatta bu hile olarak kabul edilmez mi? Kör müsün? 1200 puan, krallıktaki herkesi iyileştirmeye eşdeğer bir puan, değil mi? Söyle bana, birisi tüm iç yaralanmaları, dış yaralanmaları ve lanetleri anında nasıl iyileştirebilir? Erdemli bir imparator statüsü olsa bile herkese eşit muamele sağlanmalıdır?"
Herkes kükremeye başladı.
Sohbet satırı, aşırı yüklemenin eşiğinde olduğu noktaya kadar yorumlarla doluydu.
Aynı zamanda, Öğrenme Forumunda, farklı çevrimiçi topluluklar veya tartışmaların yapılabileceği başka yerlerde, herkes bunu tartışıyordu ve benzeri görülmemiş bir sansasyona yol açmıştı.
Chen Feng bir kez daha trend oldu.
* * *
Sanal şirket binasının en üst katında Gen Üretim Derneği'nden olanlar sarsıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...