"Hum—"
Chen Feng şu anda tamamen gen üretimine yoğunlaştı.
"Pa Pa!"
Yüksek bir ses duyuldu.
Gen üretimi başarısız.
"Başka bir başarısızlık mı?"
Chen Feng derin bir nefes aldı.
Xiao Ying onun için değersiz genleri yiyebilse de, yine de pratikte her şeyi Chen Feng yapıyordu. Xiao Ying'in kalan tüm genleri yemesine izin veriyor ve direk Gen Arama aşamasını geçiyordu. Böylece, Xiao Ying'in hem karnını doyuruyor hem de kendini geliştiriyordu.
Ancak, Gen Füzyon aşaması onun için hala zahmetliydi.
Daha önce Şanslı Aura'yı kullanırken başarılı olmuş olmasına rağmen, başarısızlık oranı son derece yüksekti.
"E-sınıfı genleri bile zar zor üretebiliyorum."
Chen Feng derin bir nefes aldı.
Şans değerlerini kullanmadığı durumlarda, gen üretim açısından oldukça düşük bir beceri seviyesine sahipti. E-sınıfı formül üretiminde elde ettiği büyük başarılar bile, yeteneğinde çok fazla gelişme sağlamayacaktı.
"Muhtemelen, zirve acemi gen üreticisiyim?" Chen Feng tahmin etti.
Bu aşamada E-sınıfı formüller üretmek için başarı oranı son derece düşük olacaktır.
Chen Feng Aurora formülüne hakim olmaya çalışıyordu.
Kendini neşelendirdi. "Başarmam gerekiyor."
E-sınıfı bir formüle hakim olmak, üretimdeki beceri seviyesini büyük ölçüde artıracaktır. Normal 1 yıldızlı F-sınıfı formüller ile karşılaştırılamayan bir şeydi. Bu nedenle, bu formüle hakim olmak zorundaydı.
Bir kez...
iki kez...
üç kez...
Chen Feng durmadan üretime başladı.
Önümüzdeki günlerde tüm şans değerini biriktirdi.
Zaman zaman para kazanmak için Altın Karınca geni üretmesi dışında, yarışmada yeterli miktarda şans değerine sahip olmak için tüm şans değerlerini biriktirdi.
"Daha önce birkaç kez başarılı oldum ve Aurora Reaktifine son derece aşinayım. Mevcut başarı oranım yaklaşık %20 olmalı... Mhm, Çok düşük değil," Chen Feng analiz etti.
Bir kez...
iki kez...
üç kez...
Başarılı!
Oldukça fazla miktarda malzeme kullanmıştı!
Gelişim için çılgın bir miktar!
10 gün sonra, Chen Feng nihayet bu 4-yıldızlı E-sınıfı formüle hakim oldu. Üretim seviyesi de büyük ölçüde gelişmişti.
Bu Aurora Reaktifi.
Chen Feng gözlerini kapattı. Geçmişte bu formül hakkında anlamadığı her şeyi şimdi anlıyordu.
Şimdiye kadar, Chen Feng'in bireysel verilerindeki üretim seviyesi 16 yıldıza ulaştı.
Bunlar arasında:
F-sınıfı formüller: Ahşap-Ayı Formülü (1 yıldız), Gök-Gürültüsü-Yılan Formülü (4 yıldız), Altın Karınca Formülü (5 yıldız).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...