Tek vuruşta öldürme!
Başka bir tek vuruş!
Lin Ke'yi yenmek sadece bir başlangıçtı. Chen Feng'in ünlü üreticileri birbiri ardına yenmesi ve sonunda Yun Xiaoduo'yu da yenmesiyle, herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti.
"Yun Xiaoduo bile yenildi?"
"Chen Feng aslında bu kadar güçlü mü?"
Herkes şok oldu.
Ancak şimdi, Chen Feng'in ne kadar korkunç olduğunu fark ettiler. Daha önce yenilmez olan pek çok üretici, Chen Feng tarafından mağlup edildi.
"Chen Feng bir kez daha birinci mi olacak?"
Şu anda, Chen Feng yeni bir rakiple eşleşti. Bu, yendiği sayısız insanın arasında bir sansasyona neden olmuştu.
Chen Feng vs Qin Hai!
"Bu Qin Hai."
Herkesin gözleri parladı.
Qin Hai.
En fazla destek tipi gene sahip üretici!
Şimdiye kadar, tıpkı Chen Feng gibi kazanma serisini korumuştu. Bu turda seçtiği yol, en keskin yoldu. Android'inin sadece belirli bir yönünü geliştiriyordu—
Saldırı!
En yüksek saldırı özelliği!
En güçlü saldırıyı geliştirme!
En güçlü enerji silahı!
Qin Hai'nin Android'inin elinde göz kamaştırıcı parlaklık yayan bir enerji kılıcı vardı. Rakibini anında yenmek için korkunç bir güç sergiliyordu!
Tek vuruşta öldüremese bile, hala korkunçtu!
Shua!
Işık titredi.
İkisinin Android'leri aynı anda arenada ortaya çıktı.
"Chen Feng!"
Qin Hai'nin dövüş ruhu kabarıyordu.
75 kez kazanmıştı. Bu anı çok uzun zamandır bekliyordu!
"Qin Hai."
Chen Feng'in ciddi bir ifadesi vardı.
Bu, ders kitabı gibi mükemmel olan üreticiye karşı, derin bir izlenimi vardı. Qin Hai, aynı zamanda bu yarışmada onun en güçlü rakibiydi!
Shua!
Savaş başladı!
"Yoğunlaş!"
Qin Hai tüm gen reaktiflerini aktive etti.
Hum-
Android'in elindeki enerji kılıcı korkunç bir güç oluşturmaya başladı. Sınıfını aştığına dair izler bile vardı. Etrafındaki havada çatlaklar ortaya çıktı. Bir çeşit aura, birbiri ardına enerji kılıcını sardı. Bu, Qin Hai'nin destek tipi genleriydi!
İnanılmaz derecede korkunç.
Slash!
Qin Hai, Android'ini kontrol ederken kılıcı savurdu.
Bang!
Korkunç bir enerji yayıldı.
Tam o anda, Chen Feng, Qin Hai'nin Android'ini hedeflemek için sadece elini kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...