Bölüm 9: Kurye

2K 221 9
                                    


"Örümcek Adam yeteneği!"

Chen Feng şaşırdı.

Şüphesiz, bu genetik yetenek, bu dünyada bile dikkate değer bir yetenekti. Ancak, bu korkutucu fiyat, insanların çoğunluğunu uzak tutmak için yeterliydi. Chen Feng diğer genlere de baktı. Sayısız savaş geni vardı. En ucuz olanı bile 10.000 yuandı.

Daha pahalı olanlara gelince, fiyat birkaç yüz bin yuan gibi şaşırtıcı bir miktara ulaşıyordu ve bunlar gerçekten popüler olanlardı.

Chen Feng yürürken bir sürü göz kamaştırıcı gen gördü, ancak sanal topluluğun işlem kurallarına bakarken zihnini hızla sakinleştirdi.

Gen reaktiflerini satmanın dört yolu vardı.

İlk yol; özel sohbet yoluyla kendiniz, bir alıcı aramanız gerekiyordu.

İkinci yol; reaktifleri satın alan gen dükkanlarına doğrudan satmaktı.

Bu küçük gen dükkanlarının birçoğu süreci bir robota emanet ediyordu. Örneğin, bir Ahşap-Ayı geni 4.500 yuan'dan satın alınacak ve 5.000 yuan'dan satılacaktır. Onlar, fiyat farkı ile, bu şekilde kâr yapıyordu. Bu, özellikle zamandan yoksun olan normal gen üreticileri için çok uygun bir yoldu. Otomatik olarak, basit ve hızlı bir işlem...

Üçüncü yol; satış sürecini, sanal Toplulukta bir dükkana emanet etmekti. Servis ücreti günde %5 idi ve kendi fiyatınızı ayarlayabilirdiniz. Bununla birlikte, ürünün satılıp satılmadığına bakılmaksızın, servis ücreti iade edilmeyecekti.

Dördüncü yol; kendi dükkanını açmaktı.

"İlk yol çok zahmetli. Çok zaman harcıyor ve fiyat düşük. İkinci yol ise çok fazla kayıp. Dördüncü yol, bir dükkan açmak için gereken sermaye çok yüksek. Ayrıca, iş yapmanın erken dönemlerinde, temelde herhangi bir şey satamayacağım."

"O zaman sadece üçüncü yolu seçebilirim."

Chen Feng, satışları diğer mağazalara emanet etmeye karar verdi.

Ancak, bunu yapmak için bir İşlem Taşıyıcısı satın alması gerekiyordu.

İşlem Taşıyıcısı; yeni çağ teknoloji ürünüydü. Sanal Topluluktaki iş bölümünün efsanevi kurucusu, mistik uzay yeteneğine sahip olan bir uzman olduğu söyleniyordu! Bileklik şirketinin yaptığı şeyi taklit etmiş ve yeteneğini İşlem Taşıyıcı oluşturmak için belirli bir araca sıkıştırmıştı.

Birisi bu araçlardan birini satın aldığı sürece, ürünlerin küçük ölçekli ışınlanmasını gerçekleştirebilirdi. Bir taşıyıcı satın almaya gücü yetmeyenler sadece ekspres teslimat hizmetlerine bağlı olabilirdi.

Taşıyıcı 100.000 yuan değerindeydi.

Chen Feng hemen satın aldı. Her gün ürün almak ve göndermek için zamanı yoktu. Birçok kez hareket edeceğinden, Taşıyıcı bir zorunluluktu. Chen Feng doğrudan sanal topluluğun yönetiminden İşlem Taşıyıcısı satın aldı ve ürünü teslim almak için eksprese gitti. Diğer işlerine gelince, taşıyıcıyı aldıktan sonra doğrudan satın almak daha kolay olacaktır.

"Bitti!"

"Biraz dinleneyim."

Ekspres teslimatını beklemek için harcanan zaman, Chen Feng'in uykusuzluğunu gidermesi için uygundu.

Çok yorgundu!

Dünden beri hiç dinlenmemişti. Bu nedenle, Chen Feng hemen derin bir uykuya daldı. Ancak, derin uykusundan uyandığında, aniden bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin