Bölüm 20: Şans Puanı Testi

1.7K 196 5
                                    


Altın Şehir.

Kiralık bir evin içinde, Chen Feng sakince oturuyordu.

Her şey açığa çıktığı için, bu meselenin sona erdiği düşünülebilirdi. İşlem kaydı sızıntısı, Rüzgar Köşkü ile olan iletişiminin sonucuydu ve bunun bedeli, 50.000 yuan değerinde olan mutasyona uğramış gen reaktifinin servis ücretiydi. Forumdaki spam ordusu Mu Yuan tarafından işe alınmıştı. Her ikisini birlikte çalışırken, Profesör Tao'yu gerçek renklerini göstermeye zorladılar.

"Büyük bir miktar kazandım. Bundan kazanç elde ettiğim düşünülebilir."

Chen Feng banka hesabına baktı.

Hatta 100.000 değerinde servis ücreti düşürüldükten sonra, bu günlerde, son derece pahalı olan mutasyona uğramış gen satışından toplam 500.000 yuan kazanmıştı.

Ancak...

Hala yeterli olmaktan çok uzaktı.

"Bu küçük para hala yeterli değil."

Chen Feng'in başı ağrıyordu.

Üç ay zaman uzun bir süre gibi görünüyordu. Ama aslında çok kısaydı. Normal şartlar altında, bir gen üreticisinin üretim seviyesini bu kadar az kaynakla 2 yıldıza arttırması zaten inanılmaz bir başarıydı! Chen Feng'in artış hızı, diğerlerini fazlasıyla aşmıştı, ama formül eksikliği nedeniyle mevcut seviyesinde sıkışmıştı.

"Başka yöntemler düşünmem gerekiyor."

Chen Feng, önündeki ekrana bakarken dışarı çıktı.

Genetik Birliğin görevleri mi?

Chen Feng daha önce görevleri görmüştü. Görevlerin zorluk seviyesi onun gibi bir çaylağın tamamlayabileceği bir şey değildi. Dahası, gen üretiminde hiç değildi!

Chen Feng, gen formüllerini hızlı bir şekilde kazanmanın yolları hakkında çevrimiçi bilgi almaya başladı. İnternette ona; soygun, fuhuş, kumar vb. gibi birçok yöntem vermişti. Chen Feng acı acı gülümsedi. Görünüşe göre, bu web sitelerine yaptığı ziyaret nedeniyle, her türlü reklam ekranda görünmeye başlamıştı.

Chen Feng onları kapatmaya hazırlanırken, reklamlardan birine uzun süre daldı ve anlık olarak sersemledi. Üzerinde bikini olan bir abla vardı. Reklamın içeriği olan slot makinasına benzer bir kumar sistemi dikkatini çekmişti.

"Slot makinesi..."

Chen Feng düşündü.

Bu reklamdaki yerlere kesinlikle gitmezdi. Ancak, sadece bir slot makinesi olsaydı, sanal topluluğun eğlence bölgesi bu şeye sahip gibi görünüyordu?

Slot makinesi!

Piyango!

Şanslı Aura gibi bir hile yeteneği ile, bu oyunu oynasaydı, küçük bir sermaye ile büyük bir kâr yapmak mümkün olabilir miydi?

Chen Feng denemeye karar verdi.

Sanal ekipmanı açtı ve sanal topluluğa girdi. Doğrudan eğlence bölgesine doğru yürüdü.

Sanal tema parkının köşesinde.

Orada-

Son derece aşina olduğu bir makine vardı. Bir slot makinesiydi. Kendi dünyasının slot makinelerinden biraz farklı olmasına rağmen, yine de benzer yerleri vardı.

3 Muz ödülü: bir gen füzyon reaktifi.

3 Elma ödülü: bir gen geliştirme reaktifi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin