Bölüm 181: Tehlike'nin Yeniden Doğuşu!

1.2K 138 4
                                    


Yıldız Şehri.

Şu anda, hiç kimse şoklarından kurtulamamıştı.

Chen Feng'in ruhsal enerjide 1500 puana ulaşması, herkesi dehşete düşürmüştü!

Bu, artık gelişme oranıyla ilgili bir sorun değildi. Aksine, endişelendikleri şey, sınırı aşamamasına rağmen 500 puanlık artıştı. Herkesin dikkat ettiği şey buydu.

"Chen Feng..."

Sayısız insan, Chen Feng ile hiç tanışmamalarına rağmen, bu ismi unutmayacaklardı.

Şu anda, Chen Feng odasında yeni gücüne alışıyordu. Ruhsal enerjisi büyük ölçüde artmıştı. Dolayısıyla, en kısa sürede gücüne uyum sağlamak zorundaydı.

Aniden, bir kişi kapısını çaldı. Chen Feng kapıyı açtı ve karşısında Hou Liang'ı gördü.

Hou Liang Chen Feng'e şiddetle baktı. "Evlat, bildiğin tek şey sorun çıkarmak mı?"

"öhö öhöm." Chen Feng öksürdü ve ifadesinde bir değişiklik olmadan ciddiyetle, "Benden tam olarak istediğin şeyi yaptım. Gücümü elimden geldiğince yükselttim!"

"Evet, ama sana 1000 puan sınırını aşmanı söylemedim!" Hou Liang isteksizce söyledi. "Hala bu görevi almak istiyor musun?!"

"Bu tamamen bir kazaydı!" Chen Feng beceriksizce güldü. Bu tek gelişme seansının, kendisini bu kadar güçlendirmesini hiç beklememişti.

Hou Liang ona bir şişe gen reaktifi verdi. "Al şunu."

"Bu..."

Chen Feng kabul etti. Bir göz attıktan sonra, gözleri parladı.

————————

LingerBright Beast Reaktifi

Fonksiyon: Ruhsal enerjiyi 500 puan düşürür. Güç, Çeviklik ve Beden'i 200'er puan arttırır.

Süre: 10 saat

————————

ÇN: LingerBright Beast: Uzun Parlak Canavar gibi bir şey.

"İyi bir şey!"

Chen Feng'in gözleri parladı.

Bu, tuhaf bir gen reaktifiydi. Niteliklerdeki düşük artışa ve sahip olduğu zayıf etkiye rağmen, bu gen reaktifinin avantajı uzun süresiydi!

Yaklaşık 10 saat!

Bunu görev sırasında kullansaydı...

"Böyle bir şey var mı?"

Chen Feng hayranlık konuştu.

Başlangıçta, görevi kaçırdığını düşünmüştü. Ancak yine de, bunu düzeltmenin bir yolu vardı.

Bekle.

Chen Feng aniden bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti.

Böyle bir gen reaktifi varsa, özelliği 1000 puanın üstünde olan herhangi bir gelişmiş üretici, bu görevi kabul edebilirdi, değil mi? Dahası, gelişmiş bir üretici, Chen Feng ile karşılaştırılırsa daha fazla deneyime sahip olacaktır.

Chen Feng endişesini dile getirdi.

"Basit. İlk olarak, 1000-1500 arası ruhsal enerjiye sahip çok az gelişmiş üretici var. İkincisi, özelliğini azaltsa ve E-sınıfına geri dönse bile, savaş güçleri oldukça zayıf olurdu. Dolayısıyla, ellerinden pek bir şey gelmezdi. Üçüncüsü, bu gen reaktifini üreten üretici biraz cimri. Dördüncüsü, kişinin özelliğini azaltmak için böyle bir yöntem kullanırsak, etkisi tersine çevrilmeyebilir."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin