Bölüm 115: Senin İçin Küçük Bir Hediye

1.3K 158 2
                                    


Wang Chun'un görüntüsü ortaya çıktı. "İkinci tura geçtiğin için tebrikler."

Chen Feng gülümsedi. "Şansım yaver gitti."

Şansmış. Kıçımın şansı.

Wang Chun gözlerini devirdi. Chen Feng'in bu sözlerine kesinlikle inanmadı. Ancak, kısa bir süre sonra, kısık bir sesle konuştu, "Chen Feng, dikkatli olman gerektiğini düşünüyorum."

Chen Feng'in kalbi sarsıldı. "Neden?"

"Wang ailesi," Wang Chun düşük bir sesle söyledi. "Wang ailesini terk etmeme rağmen, içeride benim sözümü dinleyen hala birkaç kişi var. Bazı haberler aldım; büyük bir şey yapmayı planlıyor olabilirler."

"Büyük bir şey mi?" Chen Feng'in şaşkın bir ifadesi vardı. "Bunun benimle ne ilgili var?"

Wang Yue mi?

Yaşlı Mei tarafından öldürüldü. Şimdilik sıkıntı olmazdı.

Dahası, Gen Üretim Derneği'nin korumasıyla, Wang ailesinden gerçekten korkmuyordu.

"Dikkatli olman daha iyi." Wang Chun'un ciddi bir ifadesi vardı. "Mevcut kimliğin oldukça özel, bu yüzden 24 saat koruma talep edebilirsin."

"Çok teşekkürler." Chen Feng teşekkürlerini dile getirdi.

Çağrıyı bitirdikten sonra, Chen Feng tefekkür içine battı.

Wang ailesi...

Yakında önemli bir şey yapacaklardı. Gerçekten onunla ilgili olamaz, değil mi? Ancak, ne olursa olsun, hala bir göz atması gerekiyordu.

"Hum—"

Işık titredi.

Chen Feng'in vücuduyla 100 tane Rüzgar Bıçağı birleşti ve kulakları titremeye başladı.

Wang ailesine kilitlen.

Shua!

Wang ailesindeki her ayak sesini şu anda duyabiliyordu.

"Büyük usta, bu sana bağlı olacak."

"Merak etme, genetik yeteneğim öldürme laneti, hedefe olan mesafeyi görmezden gelebilir."

"Hazırlıklar için ne kadar süre gerekiyor?"

"Öldürme lanetinin özü arzunun gücüdür. Wang ailesindeki herkese yeterli parasal ödül verin. Onların birbirini öldürme arzusu sayesinde kan özü yoğunlaşacak. Arzunun gücü yeterli olduğu sürece, daha yüksek sınıfta olan birisine karşı bile meydan okuyabilirim. O yaşlı Mei denen adam bile benim için bir sorun değil."

"Kan özü..."

"Mhm, o zaman, sadece bu insanların Wang ailesinde kalmasına izin verin. Formasyonu ben oluşturacağım. En kötü, sadece ruhsal enerjileri tükenecektir. Herhangi bir sorun olmayacak."

"Pekala, o zaman Chen Feng'i hedef olarak kullanalım."

Bu, Wang Tianhao'nun sesiydi.

Bu noktada, Chen Feng'in başlangıçta sakin ifadesi tuhaflaştı.

Bu da ne? Bunun benimle ne ilgisi var?

"Oğlumun katili Yaşlı Mei olmasına rağmen, ilk hedefleri Chen Feng'di. Bu olayın Chen Feng ile ilgili olmadığına inanmayı reddediyorum. Oğlum öldüğüne göre, Chen Feng'in hayatta kalmasının bir anlamı yok. Oğlumun ölümünde eşlik etmesi onun için daha iyi. Zamanı geldiğinde, önce Chen Feng'i öldür. Öldürme Lanetinin gücünü test edelim."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin