Gen silahlanma kazanıldı!
Chen Feng oldukça heyecanlanmıştı.
Bu, elde ettiği ilk gen silahlanmasıydı. Dahası, sadece usta düzey üreticilerin elde edebileceği Tehlikenin Yeniden Doğuşu idi. Bununla, ikinci bir hayata eşdeğer bir şey kazanmıştı.
Shua!
Shua!
Bilekliğine çok fazla veri aktarıldı. Tüm formüller Chen Feng'e gönderildi. Bu, aynı zaman gen silahlanmasının verilerine ilk kez bakmasıydı.
Tehlikenin Yeniden Doğuş; 12 tane nadir D-sınıfı formüllerin birleşimiyle oluşan bir gen silahlanması. Bu 12 formül arasında, 5 tanesi 5 yıldızlı formül ve 7 tanesi 4 yıldızlı formüldü. Öngörülen sırada kullanıldığı zaman, gen silahlanması ortaya çıkabilirdi.
Bu gen silahlanmasının kullanımı, sadece üreticinin kendisi ile sınırlıydı.
"Üreticinin kendisi mi?"
Chen Feng'in kalbi titredi.
Sonunda, bu gen silahlanmasının neden marketlerde satılmadığını anladı. Çünkü bu, sadece üreticilerin kullanabileceği bir üründü.
"Bu durum, gerekli olan gen reaktiflerinin etkisi yüzünden mi?" Chen Feng tahmin etti.
Kullanım gereksinimlerinin oldukça yüksek olduğu gen reaktifleri vardı.
Tehlikenin Yeniden Doğuşu belli ki bunlardan biriydi.
Bir ayın dolmasına hala 17 gün vardı. Şu anki şans değeri: 200 puan.
"Bu kadarı yeter."
Chen Feng'in gözleri parladı.
D-sınıfı formüller çok fazla sorun olmuyordu. Yeterli malzemeye sahip olduğu sürece, hepsini bir günde üretebilirdi.
Satın al, satın al ve satın al!
Chen Feng çılgınlar gibi alışveriş yapmaya başladı.
Birkaç günde bir mutasyona uğramış Altın Karınca geni satsa da, hala parasının yeterli olmadığı zamanlar oluyordu. Bu sorunu düşünen Chen Feng, çok fazla mutasyona uğramış Altın Karınca geni üretmeye karar verdi.
Bununla birlikte, "En Güçlü Gen" dükkanındaki satış, zirve dönemine ulaştı.
Tek bir günde, tüm gen reaktifleri satıldı ve Chen Feng'i parasal sıkıntılardan geçici olarak kurtardı.
Malzeme satın al!
Gen üret!
Bunun yanı sıra, ödül olarak kazandığı kitapları da inceledi: başlangıç aşamasından uzman aşamasına kadar "Ruhsal Enerjiyi Kullanım Becerileri" ve "5 yıllık sayısallaştırılmış inşaat ve 3 yıllık dijital savaş"
Bunlardan biri, ona ruhsal enerjiyi kullanmayı, diğeri ise dijital savaş yöntemleri hakkında bilgiler öğretiyordu.
Bunların her ikisi de, şu anda en çok yoksun olduğu şeydi.
Arındırmaya gelince?
Chen Feng bu konuda pek endişeli değildi.
Bu 'Dünyayı tehdidi' olarak etiketlenmiş önemli bir görevdi. Bu nedenle, görev için gerekli tüm arındırma tipi gen reaktifleri, üst düzey kişiler tarafından sağlanacaktı.
Chen Feng sadece görevine konsantre olmalıydı: kuluçkadan çıkan varlığı yok et ve kendini güvenceye al!
Bunun nedeni basitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasíaModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...