"Lütfen beni bırak."
Dükkan sahibi ağlamaya başladı. "Patron, burası küçük bir işletme. Geldiğin andan itibaren, olağanüstü yetenekli bir insan olduğunu anlamıştım. Ancak, bunu yapmaya devam ederseniz, tüm makineler bozulacak! Buna ne dersin, hemen gidip kazandığın gen reaktiflerini hazırlayacağım. Onurlu benliğiniz lütfen durabilir mi?"
Chen Feng "..."
Bu adam, sanki kendisi korkunç işler yapmış gibi davranıyordu.
"Gerçekten."
"Eğer oynamaya devam edersen, iflas edebilirim," dükkan sahibi yalvardı.
Chen Feng gözlerini kaçırdı. O sadece Şanslı Aura'yı test etmek için buradaydı.
"Merak etme. Pervasız olmayacağım."
Chen Feng gülse mi ağlasa mı karar veremedi. Sadece bir sürü söz verdikten sonra dükkan sahibi onu bıraktı.
Bu kez, Chen Feng Şans Aura'yı kullanmadı ve sadece birkaç kez oynamaya karar verdi. Gerçekten de, sadece normal işaretler ortaya çıktı. Ancak dükkan sahibi, Chen Feng'e elindeki bir şişe Ahşap-Ayı geniyle endişeli bir şekilde bakıyordu.
Chen Feng çaresiz hissetti ve sadece ayrılmayı seçebilirdi.
Bu, eğlence için satış yerlerinden biri olan bir tema parkıydı. Birçok insan sadece eğlenmek için buradaydı. Chen Feng'in küçük işlerini yok etmesine gerek yoktu.
Dahası, o zaten istediğini elde etmişti.
Kiraladığı evinde gerçeğe dönen Chen Feng son hesaplamalarını tamamladı.
Şanslı Aura, olasılık ne kadar küçük olursa olsun, normal olasılık oranlarını kolayca etkileyebilirdi. Bununla birlikte, kısa süreli 'kazalar ' da olabilirdi. Ancak şans değeri için tükenme oranı son derece büyük olacaktı!
Şanslı Aura ile ilgili olarak, bunlar son derece nadir olaylardı.
Örneğin: slot makinesinin 'kaza' ile bozulmasına neden oldu.
"Ya piyangoda..."
Chen Feng kalan 12 puan şans değerine baktı. Kararlaştırdığı gibi bir web sitesi açtı ve Şanslı Aura'yı etkinleştirdikten sonra bir bilet aldı.
Bundan sonra, sayılar tek tek seçildi.
Shua!
Kalan şans puanları hemen dibe düştü.
12 puan şans değeri kullanıldı.
"Birincilik ödülünü kazandığınız için tebrikler."
Ekranında bir iletişim kutusu açıldı.
Ödüllerini piyango bileti ile karşılaştırdıktan sonra, Chen Feng çaresizce başını salladı.
Birincilik ödülü: 50.000 yuan.
Özel ödül: 500.000 yuan!
Chen Feng özel ödülü hedefliyordu, ancak elde ettiği nihai sonuç birincilik ödülüydü. Bu sadece bir şeyi kanıtlayabilirdi: bu piyango sistemi, özel ödülü bir seçenek olarak ayarlamamıştı! Ve eğer özel ödülü kazanmak için bir 'kazaya' neden olmak istiyorsa, 12 puan şans değeri yeterli değildi!
Dolayısıyla-
Sadece birincilik ödülünü kazanabildi.
"Sonuçta bir kayıp."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...