"Evet," Shen Yi yumuşak sesiyle söyledi.
Chen Feng'in gözleri aydınlandı. "Kim?"
Rakibinin yeteneğini ve adını öğrendikleri sürece, onunla başa çıkmak çok daha kolay olurdu.
O gizemli adamın yeteneği ortaya çıkar çıkmaz, artık ondan korkmalarına gerek yoktu.
Wang Chun acı bir şekilde gülümsedi "Bu da seni çadırın içine çağırmamın asıl sebebi." dedi.
Chen Feng kaşını kaldırdı. "Mhm?"
"O kişi," Shen Yi bir an durakladı, "An Te."
"Ne?"
Chen Feng'in kalbi şiddetli bir şekilde sarsıldı.
An Te mi?
Nasıl olabilir...
Whoosh!
Daha önce olan her şey Chen Feng'in zihninde ortaya çıktı. İlk ölümden, An Te'nin verdiği her komuta kadar, tüm bunlar Chen Feng'in zihninde ortaya çıktı.
Birçok soru, aniden netlik kazandı.
Gizemli kişiyi her seferinde kaçırmamıza şaşmamak gerek!
Düşmanın üzerine ilerlediklerinde bile, görememelerine şaşmamalı!
Görünüşe göre, An Te harekete geçmeden ve karanlıkta suikast yapmadan önce, herkesin dikkatini çekmek için kum fırtınasına bazı anormallikler yapmış olmalı.
Sinyal engellemek mi?
Kırılma çipi mi?
Bütün bunlar muhtemelen An Te'nin "performansı" idi!
Ama neden?
Wang Chun derin nefes aldı. "Bu sadece benim tahminim."
"Onları işe aldığım zaman Wang Yue fark etmiş olmalı. Daha sonra An Te'ye rüşvet verdi ve bizimle başa çıkmasını istedi. Ardından, An Te de kendi planlarını yapmaya başladı."
"Qin Jie ve An Te'nin daha önceki tartışmalarını hatırlıyor musun?"
"Sanırım iç çekişmeleri var."
Wang Chun gülümsedi. "Qin Jie, An Te'yi kontrol etmek için takımlarına başka kişiler almak istedi. Fakat An Te, hepsinden kurtulmak için bu fırsatı kullandı."
"Bu..."
"Mhm, onu işe almak için ödediğim ödül ve Wang Yue'nin işe alması için ödediği ödül, hepsi ona ait olacak! Daha sonra, yeni bir yere gidip yeni bir başlangıç yapabilir." Wang Chun kayıtsızca belirtti.
Chen Feng tamamen sersemledi. Bu da neydi böyle?
Ancak, neyse ki, bazı iç çekişmeleri vardı. Eğer karşılaştıkları şey bir takım olsaydı, kendisi ve Wang Chun şimdiye kadar ölmüş olurdu.
İlk önce kendi takım üyelerini öldürmeyi seçmesinin sebebi neydi?
Çünkü Chen Feng ve Wang Chun tamamen zararsız görünüyorlardı. Dahası, ikisine bir şey olsaydı, görev sona erecek ve takım üyeleri parayı bölüşecekti. Ardından herkes kendi yollarına gidecekti. Bu nedenle, An Te, Chen Feng ve Wang Chun'dan önce takımından kurtulmak zorundaydı!
"Yani..." Chen Feng mevcut durumlarını analiz etti. "Qin Jie henüz gerçeğin farkında değil."
"Mhm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...