"Yanan Kristal Saray?"
An Te hiçbir şey anlamamıştı.
Neden bu organizasyonu hiç duymadım? Ve bu garip isimde ne? Şaka mı yapıyordu? Ancak, rakibinin ciddi ifadesine bakınca, şaka gibi gelmiyordu.
Shen Wei...
Shen Yi'nin ablası mı?
An Te kaşlarını çattı. İşler zahmetli olacak gibi görünüyor.
"Onunla konuşma," Wang Chun kayıtsızca söyledi.
Bang!
Shen Wei hemen gücünü serbest bıraktı.
Bir kılıç savurması zemini parçaladı.
Korkunç bir çatlak zeminde görülüyordu.
"Zirve E-sınıfı!"
An Te, bu saldırıdan zar zor kaçınırken, ifadesi büyük ölçüde değişti.
"Lanet olsun."
Alnında ter damlacıkları vardı. Shen Wei adındaki bu genç bayan, aslında böyle güçlü bir savaş gücüne sahipti. Böyle bir saldırı gücü, karşı koyamayacağı bir şeydi.
Bang!
Bang!
Adım adım, An Te geri itildi.
Elindeki kırık kılıç ve sonsuz öldürme niyetiyle, Shen Wei'nin her saldırısı ölümcüldü. An Te, dikkatsiz olduğu an Shen Wei'nin tek bir saldırısından öleceğini biliyordu.
"Shadow, ne zamana kadar gösteriyi izlemeyi planlıyorsun?" An Te lanet okudu.
"Aiya, benimle mi konuşuyorsun?" Shadow, kulağını serçe parmağı ile kaşımaya başladı. "Daha önce, sadece bir konuda yardım istedin ve başka hiçbir şeye karışmamamı söyledin. Bak, burada anlaştığımız şeyi yapıyorum."
"Sana %30 vereceğim," An Te öfkeli bir şekilde bağırdı.
Shadow ellerini salladı. "%50."
"İmkansız." An Te'nin gözlerinde soğuk bir parıltı titredi. "Günlerdir çabalıyorum. Bedavaya çalışmamı mı istiyorsun? Sadece sayıları telafi etmek için buradasın. %40. Kabul et ya da etme."
"Tamam." Shadow kabul etti.
Bunu sürdürmeye devam ederse, daha fazlasını alabileceğini biliyordu. Ancak, %40 yeterliydi. Tüm bunları planlayan ve şimdiye kadar uğraşan An Te idi. Tek bir savaşa katılarak %40'lık bir pay alacaktı. Bu, oldukça kârlı bir işti.
Bang!
Shen Wei, kırık kılıçla bir kez daha An Te'yi geri itti. Ancak, onu öldürmeyi hala başaramamıştı.
"Git," Wang Chun kararlı bir şekilde söyledi. "İkisini de yenemeyiz. Eğer Shen Wei'nin bizi alıp buradan kaçmasına izin verirsek hala bir şansımız olabilir."
Shadow denen kişinin oldukça güçlü olduğunu açıkça görebiliyordu. Shen Wei'nin her ikisiyle uğraşması oldukça zordu.
"Buna gerek yok." konuşurken Chen Feng alaycı bir şekilde gülümsedi. "Sadece An Te ile başa çıksın. Bu adam, onu bana bırak."
"??!"
Wang Chun gözlerini genişletti.
Chen Feng'in gücünü arttırdığını biliyordu. Ancak, daha yeni E-sınıfı bir genle kaynaşmıştı. Rakibi, E-sınıfının zirvesinde bir uzmandı. Dahası, kendisi sadece bir üreticiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...