Bölüm 30: Bu Kumar Kârlı Oldu!

1.4K 191 6
                                    


"Su Jin."

Chen Feng bu ismi hatırladı.

'Oh, doğru. Bu, vücudun orijinal sahibinin bir zamanlar gizlice aşık olduğu kız.' Notlarının en iyiler arasında olması nedeniyle, ilişkileri aslında oldukça iyiydi.

"Neden böyle oldun?"

Su Jin usulca "okulda çok mütevazı ve naziktin." dedi.

Chen Feng: "..."

"Sınavlarda başarısız olduğunu ve kötü bir ruh halinde olduğunu biliyorum. Ancak, bir öğretmenle nasıl böyle konuşabilirsin? Öğretmen Xie üçüncü yılımızda sana çok iyi davrandı. Bursun bile öğretmenin yardımı sayesinde başvuruldu. Aksi takdirde, ruh tipi bir gen reaktifi satın almayı nasıl başarabilecektin?" Su Jin ciddiyetle söyledi.

Chen Feng: "..."

Chen Feng, önündeki Su Jin'in kutsal ışık yaydığını hissetti. Bu yoğun ışık büyük bir kelime bile oluşturabilirdi—Beyaz Lotus [1].

[1]: İğnelemek için kullanılan Çinli bir söz. Dışarıdan karanlık ve kirli, içeriden saf görünen bir kişi için kullanılır. Kısacası iddialı bir kişi.

Bu bedenin orijinal sahibinin sevdiği kız mıydı?

Ne ağır bir tat.

Chen Feng, onun "performansını" ortaya çıkarmak için bile canını sıkmadı.

Şu anda, kalan öğrenciler de öfkeli hissetmeye başladı. Su Jin'in sözü aslında her öğrencinin ruh halini etkiledi. Doğru, bir insan nasıl böyle olabilir?

"Söylediği şey doğru mu?" Xu Fei merakla sordu.

"Evet." Chen Feng gülse mi ağlasa mı bilmiyordum. "Ben en iyi öğrenciydim. Eğer burs bana verilmeseydi, kime verilebilirdi? Gerçekten başkalarına vermek istedi, ancak yapabilirler mi?"

'Yani böyle oldu.'

Zhou Ling ve grubu aniden aydınlandı. Lanet olsun, okulun bursu bile iyilik borçlanmak için bir öğretmeni aracı mı yaptı? Bugünlerde okullar çok korkunçtu.

"Hocam, onlarla birlikte boş konuşmaya devam etmemize gerek yok."

Wang Yue aniden ağzını açtı. "Öğrencileri koruyacağım. O birkaç kişiyle ilgilenebilirsin."

"Bir yolun var mı?"

Xie Kangzhong, bu öğrencinin güçlü bir arka plana sahip olduğunu biliyordu. Ne yazık ki, ona defalarca yanaşmaya çalıştıktan sonra bile, Wang Yue kayıtsızdı. Neden aniden öne çıkmıştı?

"Doğal olarak."

Wang Yue sakince gülümsedi.

"Harekete geç!"

Bileği etrafında sürüklendi ve üzerindeki çipi aktive etti.

"Hum—"

Enerjiden oluşan loş bir koruyucu bariyer tüm öğrencileri sardı.

"E-sınıfı koruyucu bariyeri. E-sınıfı genetik savaşçının bir saldırısına karşı savunması mümkün," Wang Yue kayıtsızca söyledi. "Tabii ki, bize saldırmak için buraya koşuşturmalarına izin vermiş olsaydınız, kalkanım dayanamazdı."

Wang Yue biraz pişman hissetti. Gücü çok zayıf olduğu için, sadece bir E-sınıfı enerji bariyer çipi kullanabildi. Aksi takdirde...

"Endişelenme. Böyle bir şey olmayacak."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin