"İyi değil."
Wang Yue'nin ifadesi büyük ölçüde değişti.
Bang!
Vücudunu sayısız miktarda gen deldi.
Bu sayısallaştırılmış bir dünyaydı. Genler tarafından delinmesine rağmen, hala hayattaydı. Ancak, ruhsal bedeninin son derece zayıf olduğunu hissedebiliyordu.
"Kurtar beni!"
"Yaşlı Mei, kurtar beni!"
Wang Yue yaşlı Mei'ye baktı.
Ancak, başını çevirdiği an, her şeye gücü yeten biri olarak gördüğü yaşlı Mei'nin beklenmedik bir şekilde kaçtığını ve kaçarken sefil bir şekilde göründüğünü fark etti. Wang Yue tamamen sersemledi.
"Bu nasıl mümkün olabilir?!"
Neredeyse sesini kaybetti. O yaşlı Mei'ydi!
"Lanet olsun!"
Yaşlı Mei'nin ifadesi çirkinleşti.
Wang Yue'nin çıkmazını fark etmişti. Ancak, ne yapabilirdi?
Wang Yue'nin vücudunun sınırlamaları nedeniyle, Gen Üretim Derneği tarafından tespit edilmekten kaçınmak için, sadece küçük bir miktar erik çiçeği depolayabilirdi. Herhangi bir ekstra enerji kullanırsa, anında keşfedilirdi!
Ancak, bu kadar depolanan enerji bile zaten çok güçlüydü!
Bununla, yaşlı Mei sıradan gelişmiş üreticilerden bile korkmazdı.
Ancak...
Bunu hiç hayal etmemişti.
Sadece yeni başlayan bir üretici olan bu Chen Feng, aslında tüm dijital dünyayı kontrol edebiliyordu. Sayısallaştırılmış dünyadaki tüm genler, istediği gibi onun tarafından kontrol edilebilirdi!
Bu lanet olası durum da neydi?
Hiçbir fikri yoktu.
Bang!
Büyük miktarda gen içeren bir başka dalga kendisine doğru geldi.
Yaşlı Mei, vücudunda oluşan birbiri ardına yaralarla, sadece sefil bir şekilde kaçabilirdi.
Kaçmak istediler. Ancak, sefil bir şekilde, tüm sayısallaştırılmış dünyayı daha önce kilitlediklerini fark etti. Savaş bitmeden önce, kilitlemeyi kaldırmanın hiçbir yolu yoktu.
Bang!
Bang!
Bir dizi gen daha onlara doğru ilerledi.
"Pu!"
Wang Yue daha da zayıfladı.
"Chen Feng, beni öldürme!" Wang Yue dehşete düştü. "Yanılmışım. Seni kışkırtmamalıydım. Bu yaşlı adam babamı aradı. Babamı ikna eden kişi oydu. O zamanlar onları reddecektim..."
"Beni öldürme."
Wang Yue tutarsız konuşmaya başladı.
Chen Feng sadece soğuk bir şekilde ona baktı.
Kaç kere olmuştu?
"Sabrımın çok fazlası senin tarafından yıprandı."
Chen Feng başını salladı.
"Hum—"
Chen Feng'in elinden bir gen parçası ortaya çıktı.
Wang Yue sefil bir şekilde geri çekildi, korku yüzünün her tarafına yazılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...