200. Bölüm - 201. Bölüm

2K 167 27
                                    

Bölüm 200: Tek Bir Sebep Yeterli


Buz mağarası kalıntılarında, şaşırtıcı bir sahne gerçekleşiyordu. Sadece Lei Hao değil. Wang Chun, Hou Liang ve diğer herkes, Wang Yao'yu kaçıran kişinin Chen Feng olduğunu görünce şok oldular.

"Lanet olsun!" Wang Chun lanet okudu. Bu aptal... Ne düşünüyordu? Bu ikisi A-sınıfı savaşçıydı. Dahası, A-sınıfı savaşçılar arasında bile güçlülerdi!

Chen Feng'in tüm bu zaman boyunca sessiz kalmasına şaşmamalı. Chen Feng sadece savaşa odaklanmış ve bir fırsat bekliyormuş.

Şaşırtıcı bir şekilde, bakışlarını Chen Feng'den çektiği an, Chen Feng harekete geçmişti. Bu adam delirmiş! Gerçekten de, Wang Yao'yu kurtarabileceğine inanıyor muydu? Hayır. Acele kararlar vererek, sadece hayatını çöpe atıyordu.

"Lanet olsun!"

Hou Liang da öfkeden çıldırmıştı.

Bu gibi zamanlarda, harekete geçmenin anlamı neydi? Takviyenin gelmesine sadece bir dakika vardı! Wang Yao bir dakika daha dayandığı sürece, kesinlikle kurtulabilirdi. İşler kötüleşse ve Wang Yao bir dakika içinde ölse bile, Lei Hao'nun grubu, daha fazla burada kalamaya cesaret edemezlerdi.

Bununla, Wang Yao'nun fedakarlığı buna değecekti.

Ama şimdi?

Chen Feng acele bir şekilde harekete geçmişti. Muhtemelen ölecekti. Wang Yao'nun fedakarlığı da boşa olurdu.

"Deli! Delirmiş olmalı!" herkes mırıldandı.

A-sınıfı uzmanların Chen Feng'i yakalaması, bir saniyeden az sürerdi.

* * *

Birkaç saniye önce;

Gerçekte, Chen Feng uzun bir süre beklemişti. Bir ikilemde kalmıştı. Wang Yao'yu kurtarmak mı, kurtarmamak mı? Ne kadar güçlü olduğuna bakılmaksızın, kurtarmaya değer miydi?

Wang Yao, takviyeler gelene kadar bu iki uzmanı oyaladığı sürece, kesinlikle kurtulurdu. Bu şartlar altında, onu kurtarmak için hayatını riske atmasına gerek var mıydı?

Kararı, kendisine en çok fayda sağlayan şeye göre mi vermeli?

İçten içe, bir sürü şey düşünmüştü. Ancak nihayetinde, kalbini takip etmeye karar vermişti.

Kurtar!

Nedeni basitti: Bu genç kızı seviyordu.

Tek başına bu sebep bile, harekete geçmesi için yeterliydi.

Ne zamandan beri bilmiyordu ama bu küçük kızın silueti, kalbinin derinliklerine kazınmıştı. Kendisini sayısız defa kurtarmasından dolayı mıydı? Yoksa, o gururlu ve nazik kalbi yüzünden miydi? Buna hiçbir cevabı yoktu. Ancak, yeniden doğduktan sonra, birini sevmeye cesaret edemeseydi, oldukça üzücü olurdu.

Dahası, 5 tane A-sınıfı savaşçıya karşı hayatta kalamayacağını bilmesine rağmen, yine de ortaya çıkmış ve kendisini kurtarmıştı.

Tek başına bu sebep, Chen Feng'in onu kurtarmasına değerdi.

Bunu, hala kendisine borçlu olduğu iki iyilik için mi yapıyordu?

'Sıgh.'

Chen Feng iç çekti. Böyle inatçı bir genç kıza nasıl aşık olmuştu?

Doğal olarak, feryatlarına rağmen onu hala kurtarması gerekiyordu.

Hayatını bir kenara atmayı planlamıyordu. Bu nedenle, tüm bu süre boyunca beklemişti. Chen Feng, Lei Hao'nun grubu Wang Yao ile savaşmaya başladığı andan, Xia Yan'ın ortaya çıkmasına kadar beklemişti. Bunun bir fırsat olduğunu biliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin