Bölüm 22: Yeniden Doğduktan Sonra Neden Bu Kadar Küçük ve Zayıf Olmalıyım!!

1.6K 199 1
                                    


----

Gök Gürültüsü-Yılan Gen Formülü

Değerlendirme Seviyesi: 4 yıldız

Türü: Özel

Kullanım: Üretilmesi için Gök Gürültüsü-Yılan kan özü gerekir. Gök Gürültüsü-Yılan geninin özel gücünü ortaya çıkarmak için, farklı malzemeleri bir araya toplayın.

----

Ekrandaki Gök Gürültüsü-Yılan gen reaktifi, hafif görüntüler şeklinde havada ortaya çıktı. Reaktifin içinde, yıldırımdan oluşan yeşil renkli küçük bir yılan yüzerken görülebilirdi. Kişinin kalbinin çarpmasına neden olan bir güç serbest bırakıyordu. Bu bir gen füzyon reaktifi değildi. Bunun yerine, bir kullanımlık gen reaktifiydi.

Onun gücü şaşırtıcıydı! Üretim zorluğu daha da şaşırtıcıydı!

Personel üyesi şok oldu. Her gün, buraya bir sürü insanın üretim sertifikasını almaya geldiğini görüyordu. Bununla birlikte, 4 yıldızlı olanlar arasında bile zor olduğu düşünülen bu gen formüllerini seçenler son derece nadirdir. Uygun bir savaş formülü seçmenin bir milyona kadar para kazandıracağını bilmek gerekiyordu.

Bu formüle gelince?

Birinin öğrenememesi çok muhtemeldi!

Ayrıca, yeni başlayan üreticiler, para kazanma açısından bakıldığında, bu özel tip 4 yıldızlı formüller iyi bir seçim değildi. Bunun nedeni, yüksek zorluk seviyesi olan formüller sadece bazı özel gereksinimleri yerine getirmek için vardı. Normal öğrenme için uygun değildi.

"Gök Gürültüsü-Yılan geninin çok yüksek bir zorluğu var."

Personel bir kez daha doğruladı. "Formülün verileri takas edilemez ve değiştirilemez. Bu nedenle, sadece kendiniz öğrenebilirsiniz. Bu formülü seçmek istediğinizden emin misiniz?"

"Eminim."

Chen Feng tereddüt etmedi.

"Tamam."

Personel hafifçe başını salladı.

Bunu onaylamamasına rağmen, bir üreticinin haklarını sorgulamak onun yeri değildi.

Whoosh!

Sayısız ışık titredi.

Chen Feng'in ekranına sayısız veri aktarıldı. Gök Gürültüsü-Yılan geni ile ilgili büyük miktarda veri bilekliğine durmadan aktarılıyordu. Bu, bu çağın formül verileriydi. Malzemelerin resimlerinden reaksiyon sırasına kadar bilgi içeriyordu.

Kısa bir süre sonra, veri iletimi sona erdi.

4 yıldızlı Gök Gürültüsü-Yılan gen formülü, alındı!

"Bitti."

Chen Feng biraz duygusal oldu.

Bu 4 yıldızlı bir formüldü. 5 yıldızlı bir formül elde edemediği için biraz pişmanlık duymasına rağmen, tüm formülleri bu seviyede olsaydı, 20 yıldızlı derecelendirmeye ulaşmak için sadece beş formül gerekiyordu.

Anlayışına dayanarak, 4 yıldızlı veya 5 yıldızlı formüllerin hepsi son derece değerliydi. F-sınıfı bir formül olsa bile, sıradan bir insanın elde edebileceği bir şey değildi.

"Oh, doğru. Orta düzey üreticiler üreticiler için, ödül olarak herhangi bir formül var mı?" Chen Feng aniden sordu.

"Hayır."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin