Bölüm 16: Yumuşak Bıçak

1.7K 205 6
                                    


Çağrıyı sonlandırdıktan sonra, Chen Feng, Ahşap-Ayı genini araştırma başladı.

Dürüst olmak gerekirse, Profesör Tao'nun tezi ona gerçekten çok yardımcı olmuştu. Arkasındaki teoriyi öğrendikten sonra, Chen Feng çok fazla hatadan kaçınmayı ve çok fazla şans değerini kurtarmayı başardı.

"Başlayalım!"

Chen Feng akan su kadar sakin ve ustaca gen üretimine başladı.

Whoosh!

Gen üretimi tamamlandı.

Şu anda Chen Feng, vücudunun içinde akan fantastik bir sıcak akım hissetti. Onun bitkin ruh hali kısa bir süre sonra iyileşti.

"Hmm?"

Chen Feng kendini gen detektörü ile taradı ve hemen şaşırdı.

Ruh puanı artmıştı!

Bu sıcak akımdan sonra, başlangıçta acınası 30 ruh puanı aslında 31 puan oldu. Sayısız gen üretimiyle birlikte zorla arttırıldı.

"Gerçekten de yükseldi!"

"Gen üretimi, aynı zamanda ruh geliştirme yöntemi olarak da düşünülebilir mi?"

Chen Feng biraz şaşırdı.

Gen üretimi, sadece ruh tipi genleri olan biri tarafından gerçekleştirilebilecek bir şeydi. Sürekli acı eğitimden sonra, ruhun artması normaldi.

"Sadece bir puan, ama yine de beklenmedik bir kâr."

Chen Feng memnun oldu.

Ancak, başkaları bunu duyacak olsaydı, Chen Feng'i ölünceye kadar döverlerdi! Ruhsal enerjisi sadece bir puan artmasına rağmen, ruhsal enerji bu kadar kolay artabilir mi? Bu bedenin orijinal sahibi bile, doğumundan bugüne kadar sadece 30 puana çıkarabilmişti!

Nihayetinde...

Her zaman kim başarılı olabilir ki?

Her seferinde zirve özellikli gen kim üretebilir?

Mutasyona uğramış genleri kolayca kim üretebilir?

Sadece Chen Feng!

Whoosh!

Gen taraması!

Tanıdık veriler hemen önünde ortaya çıktı.

- - - -

Mutasyona Uğramış Ahşap-Ayı Geni.

Temel Nitelikler:

Güç: 3 puan, Beden: 3 puan.

Genetik Yetenek: Ahşap-Ayı'nın gazabı. 10 saniye boyunca gücü %10 arttırır. Bekleme süresi: 60 saniye.

- - - -

"O zaman..."

"Şimdi ne yapmalıyım?"

Chen Feng düşük bir sesle mırıldandı.

Profesör Tao'yu doğrudan ifşa etmek mi? Ne kadar anlamsızdı. Önceki 100.000 kâr, onun için çok cazipti, ah.

Bunu düşününce, Chen Feng alaycı bir şekilde gülümsedi.

* * *

Ertesi gün.

Profesör Tao güzel bir rüyadan uyandı.

Birkaç on yıl sonra, sonunda kariyerinin ikinci baharını memnuniyetle karşıladı! Bugünün Profesörü Tao'su, artık bir kılavuz sayesinde tanınan eski gen üreticisi değildi. Bunun yerine, kimsenin bilmediği bir mutasyon bulan bir bilim adamıydı. 'Mhm... bu unvanı beğendim.'

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin