Chang Hu'nun elinde korkunç bir güç yoğunlaştı.
E-sınıfını aşan bir güç ortaya çıktı. Chen Feng'in daha önce tanıştığı Ejderha 1 ve Ejderha 2'nin gücünden daha zayıf değildi. Şu anda yoğunlaştırılmış güç Chen Feng'e yöneliyordu.
"Chen Feng!"
Wang Yao'nun ifadesi değişti.
Wang Yue'nin atılımı hala devam ediyordu. Bu nedenle, savaşı kesintiye uğratamadı.
Bang!
Göz kamaştırıcı bir beyaz parlaklık meydana geldi.
Bitti.
Wang Yao iç çekti.
Bilinmeyen bir nedenle Chen Feng'in kaybı yüzünden kalbinde tarifsiz bir duygu ortaya çıktı.
Bu değişken... Ortadan kayıp mı olacak? içten içe mırıldandı ve bilinçsizce Chen Feng'in bulunduğu yere baktı. Ancak, Chen Feng'in hala sağlam ve dik bir şekilde orada durduğunu fark etti!
Chen Feng hala hayatta mıydı?
Wang Yao'nun küçük ağzı açık kaldı. Tamamen şok olmuştu.
Chen Feng gerçekten hayattaydı!
Yüzünde bir duygu izi olmadan sakince orada duruyordu. Chen Feng'in önünde, diz çökmüş bir şekilde Chang Hu duruyordu.
Chang Hu'nun yumruğu yüzünden yerde derin bir krater ortaya çıkmıştı!
Ne oldu?
Kimse bilmiyordu.
Her zaman her şeyi görebilen Wang Yao bile neler olduğunu anlayamadı.
"Bu nasıl mümkün olabilir?" Chang Hu bunu kabul edemedi, bağırdı.
"Hehehe."
Bir gülümseme Chen Feng'in ağzının köşesinde kıvrıldı. Yavaşça eğildi ve Chang Hu kulağına fısıldadı, "Beklenmedik mi? Şaşırtıcı değil mi?"
"Beni öldürün!" Chang Hu bağırdı.
Korkunç güç bir kez daha ortaya çıktı, ama... artık hareket edemiyordu!
Bacakları kırılmıştı.
Elleri sakat kalmıştı.
Gen virüsü tarafından ilk yok edilen genlerin aslında ellerindeki ve bacaklarındaki genler olacağı ve sonuç olarak onu sakat bırakacağı beklentilerinden tamamen çıktı! Vücut tipi bir savaşçı olarak, ellerindeki ve bacaklarındaki genler patladığında, bir sakattan farklı olmazdın!
Chang Hu duygusal olarak çöktü!
Bunun olma olasılığının çok düşük olduğu söylenmedi mi?
Bununla birlikte, genetik dejenerasyon uygun olmasına rağmen, genlerin dejenere olmasına rağmen, vücudun içindeki genlerin %99.9'unu oluşturan yüksek gen özelliklerinin ve gen yeteneklerinin varlığı nedeniyle, yok olmaya ellerinden ve bacaklarından mı başladı? Bu genler olmasa bile, neden başka genler yerine ellerinden ve bacaklarından başlasın?
Neden?!
Chang Hu anlayamadı.
"Anlayamazsın."
Chen Feng'in ağzının köşesinde bir gülümseme oluştu.
Gen virüsü kullanılmasının kumar oynamaya benzer bir gen reaktifi olduğunu öğrendiği anda, Chang Hu'nun artık ayağa kalkamayacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...