Bölüm 167: Şampiyonun İhtişamı!

1.5K 152 7
                                    


Maç sona erdi. Chen Feng ve Qin Hai'nin son çatışması tüm interneti sallamıştı ve herkes bunun hakkında konuşuyordu. Bu, özellikle Chen Feng'in parlayan Qin Hai'yi çağırdığı son sahne için geçerliydi!

Herkesi şok etmişti.

Bir şeyler olduğunu anlamışlardı!

Şu anda, sadece halk değil, hatta Gao Yun Feng ve diğer teknisyenler de hiçbir şey anlamamıştı.

Aydınlık Qin Hai?

Karanlık Qin Hai?

S*ktir! Neler oluyor?!

"Ding -"

Net bir bildirim sesi yankılandı.

Teknisyen aniden uyandı. "Anormal bir veri bulundu!"

Shua!

Ekrandaki veriler titredi.

Kısa bir süre sonra, teknisyen verileri çıkardı. Hemen, bir ağız dolusu soğuk havayı soludular. Aslında gizli olması gereken rekabet verileri kesilmiş ve başkasıyla değiştirilmişti!

Teknisyen bunu araştırmaya başladı.

Raporlarını ele geçiren ve verilerini değiştiren şey, aslında karanlık bir auraydı...

"Bu nasıl mümkün olabilir?!"

Teknisyen şok içinde bağırdı.

Aura...

Bu...

Yine o lanet özel yeteneklerdi!

Teknisyen dişlerini sıktı. Teknolojiye gelince, onlar zaten en iyileriydi. Ancak bu dünyada, hala tuhaf yeteneklere sahip genetik savaşçılar var!

Bu, teknoloji ve yetenek çatışmasıydı!

Eğer gerçek Qin Hai son anda görünmeseydi, şu an bile herhangi bir yanlış tespit edemezlerdi.

"Vücut değiştirme mi?"

Gao Yun Feng ve geri kalanı hemen ne olduğunu anladı.

Hile! Birisi gerçekten de gözlerinin önünde hile yapmaya cesaret etmişti, ve neredeyse başarılı oluyordu!

"Qin ailesi... Ne kadar da cesursunuz!" Gao Yun Feng alaycı bir şekilde gülümsedi. Neler olduğuna dair kaba bir fikri vardı.

Hou Liang içten içe düşündü. "İlginç."

Qin ailesi bu yeteneği nasıl elde etmeyi başardı? Neden bu yolu seçtiler? Sadece birincilik için Qin Hai'yi yok etmeyi mi seçtiler? Tabii eğer...

Hou Liang'ın yüzünde bir gülümseme ortaya çıktı. "İşler ilginçleşecek gibi görünüyor."

"Qin Hai ile iletişime geçin. Neler olduğunu açıklaması gerek." dedi Gao Yun Feng düşük bir sesle.

"Anlaşıldı."

Herkes başını salladı.

Böyle bir şey olduğundan, en iyi açıklamayı Qin Hai yapabilirdi.

Yakında, biraz iyileşmiş olan Qin Hai, medyayla konuşmaya başladı. Kendisi Chen Feng'i yenemeyeceği için, Qin ailesi bilincini hapsetti ve kendi bedenine kuzenini geçirdiler. Ancak Chen Feng, maç sırasında gerçeği öğrendi ve Qin ailesinin planlarını bozmak için ikisi beraber çalıştı!

Bang!

Bu haber yayınlandı an, tüm dünya bir kargaşaya girdi!

Herkes şok oldu. Gerçek bu muydu?!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin