Bölüm 148: Birikim Rekabeti mi? Bana Gel!

1.2K 136 6
                                    


"Sonunda ortaya çıktın." Zhao Tian alaycı bir şekilde güldü. "Neden kaçıyorsun? Başlangıçta, beni avlarken çok mu eğlendin?"

Chen Feng sadece gülümsedi. "Hehe."

"Hmph." Zhao Tian kayıtsızca homurdandı. "Şimdi seni bulduğumdan, kaçabileceğini sanmıyorum. En iyisi teslim ol. Zaten kazanma şansın yok."

"Öyle mi?" Chen Feng sırtındaki paketi indirdi. "Halbuki, sana bir sürü hediye hazırlamıştım."

Zhao Tian küçümseyici bir şekilde güldü. "Ne kadar komik."

Chen Feng'in birikimlerini herkes biliyordu. Yoksa Chen Feng, buraya gelmeden önce kendi bilgilerini kontrol etmemiş miydi? Mutasyona Uğramış Roach Gen Reaktifinin farkında değil miydi?!

Eğer durum buysa...

Zhao Tian'ın gözlerinde soğuk bir parıltı titredi.

Şu anda, Chen Feng paketini açtı.

Shua!

Bir dizi parlak gen reaktifi ortaya çıktı. Bu ışıklar o kadar göz kamaştırıcıydı ki, Zhao Tian neredeyse kör olacaktı.

Bu...

Zhao Tian şok oldu.

"Bunların yeterli olup olmadığını merak ediyorum?" Chen Feng gülümsedi ve konuşmayı bıraktı.

"Sen..." Zhao Tian'ın ifadesi büyük ölçüde değişti.

Bunun nedeni, Chen Feng'in paketinde 100'den fazla gen reaktifi açıkça görülüyordu. Ayrıca, hepsi de saldırı tipi gen reaktifleriydi!

"Kaç!"

Zhao Tian içgüdüsel olarak kaçmaya başladı.

Ancak-

Çok geçti!

"Hediyelerimi kabul et."

Chen Feng bir şişe gen reaktifini attı.

Bang!

Gökyüzü titredi.

3 yıldızlı gen reaktifi patladı ve Zhao Tian aceleyle savunmaya geçti.

Bu sadece başlangıçtı. Chen Feng birbirinden farklı gen reaktiflerini Zhao Tian'a doğru fırlattı. Her bir gen reaktifi son derece korkunç bir güce sahipti.

Bang!

Bang!

Bang!

Bir dizi gen reaktifi saldırısı.

Zhao Tian'ın daha önce söylediği gibi, Mutasyona Uğramış Roach Gen Reaktifi son derece güçlüydü. Ancak, zayıflığı da oldukça açıktı. Zayıflığı, üretilmesi için çok fazla zamana ihtiyacı vardı ve ayrıca çok fazla enerji tüketiyordu. Bu nedenle, Zhao Tian sadece bu geni üretmek için çok fazla gen reaktifi üretememişti.

Çok fazla savunma tipi gen reaktifi yoktu.

Bang!

Bang!

Bang!

Chen Feng çılgın bir şekilde gen reaktiflerini fırlatıyordu.

Zhao Tian'ın yapabileceği tek şey, sefil bir şekilde gelen saldırıları savunmaktı.

"Bu..."

"Lanet Olsun!"

"Çok fazla gen reaktifi var!"

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin