"Mhm, meşgul muydun?"
Chen Feng, Mu Yuan'ın bitkin göründüğünü anlayabiliyordu.
"Fazla bir şey değil." Mu Yuan çaresizdi. "Daha yeni E-Sınıfına ulaştım. Son zamanlarda, E-sınıfı bir geni ile birleşmeyi planlıyordum. Füzyon ile, gen üretim seviyem kesinlikle büyük ölçüde artacaktır. Kim bilir, belki şansımı Acemi Gen Yarışmasında bile deneyebilirim."
Mu Yuan bunu söylerken heyecanlanıyordu.
Füzyon Gen Reaktifi...
Chen Feng düşündü.
Planları bittikten sonra, muhtemelen E-sınıfına girmek için hazırlık yapması gerekiyordu. Mutasyona Uğramış Altın Karınca Geni ile sınırı aşmak konusunda endişelenmesine gerek yoktu. Ancak, E-sınıfı gen seçimi son derece önemliydi.
"Hangi yetenekle kaynaşmayı planlıyorsun?" Chen Feng sordu.
"Hızlı Gözler." Mu Yuan heyecanla bahsetti. "Bu gen görüş yeteneğini büyük ölçüde geliştirir. Gen üretiminin gen füzyonu aşamasında, aynı zamanda füzyon sırasında gerekli dengenin elde edilmesine yardımcı olur. Gen Üretim Derneği'nin istatistiklerine göre, Hızlı Gözler gen üreticileri için, füzyon aşamasında diğerlerine göre %30 daha yüksek bir başarı oranına sahip!"
"O kadar güçlü mü?" Chen Feng hayranlıkla haykırdı.
Gen üretimi ve gen yeteneğinin bir kombinasyonu muydu?
"Bu doğru." Mu Yuan heyecanlıydı. "F-sınıfında, birinin üretim seviyesini arttırmasına yardımcı olan özel bir genle kaynaştım. E-sınıfı füzyonumla işim bittiğinde, daha da güçlü olacağım. Şansım iyi giderse ve her iki genin kombinasyonunun gizli sanatına hakim olabilirsem, üretim seviyem kesinlikle daha da yükselecek! "
2 yıldızlı gizli sanat...
Chen Feng gözlerini daralttı.
Diğer gen üreticileri Şanslı Aura'ya sahip olmasa da, hepsi güçlü destekleyici gen yeteneklerine sahipti. Acemi Gen Yarışması sırasında karşılaşacağı rakipler basit olmazdı!
"Oh, evet, beni neden arıyordun?"
Mu Yuan gevezeliğe bir başladı mı, bir daha duramazdı. Ancak şimdi Chen Feng'in onu aramasının bir nedeni olduğunu hatırladı.
"Mhm."
Chen Feng başını salladı. "Son zamanlarda, bazı fonlara ihtiyacım var. Bu nedenle, bir üretici olarak kimliğimle bir kredi alabilir miyim diye sormak istedim. Yasal bir kredi arıyorum. Sertifikalarımı bile yükleyebilirim. Ancak, çıplak resimlerimi veya videolarım için gerekli olanlara ihtiyacım yok. Kontrol ettim, erkeklerin fotoğraflarını veya videolarını kabul etmiyorlar."
Resim?
Video?
Lanet olsun, bu bir p**no muydu?
Mu Yuan gülse mi ağlasa mı bilemedi!
Ancak şimdi Chen Feng'in gen üretiminde bir acemi olduğunu hatırladı.
Bunu düşündüğü anda, suskunlaştı. Bu çaylak, daha sonra Gök-Gürültüsü-Yılan Gen Reaktifini üretmeye başlamadan önce Profesör Tao'ya karşı çıkmıştı. Mu Yuan, nasıl hissetmeliydi?
Çok can sıkıcı!
Mu Yuan çaresizce "Evet, var " dedi. "Gen Üretim Derneği bu konuda çok cömert. Herkes kredi alabilir. Kredinin kotası, Gen Üretim Derneği'ne, üretim seviyelerine, itibarlara vb. katkılara dayanarak kararlaştırılacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...