Xie Kangzhong öldü.
Wang Chun uzun süre geçse bile şoktan ağzını kapatamadı. Xie Kangzhong normal bir D-sınıfı savaşçı olabilirdi. Ancak D-sınıfı bir savaşçı hala D-sınıfı savaşçıydı! Dahası, bir Lav Devine dönüşen Xie Kangzhong'un gücü birkaç kat artmıştı. Kendi seviyelerinde birinin başa çıkamayacağı bir şeydi.
Ancak, yine de ölmüştü.
Chen Feng'in elleriyle öldü.
Bir lav devi, bir grup mini lav cücesi tarafından öldürüldü.
Dahası, son derece korkunç bir şekilde öldü.
İçgüdüsel olarak, Wang Chun Xie Kangzhong'un cesedine ve vücudundaki her türlü yetenekten kalanlara, özellikle de parçalanmış olan krizantem'e baktı ...
ÇN: Krizantem; En kibar şekli, "Makat"
Bilinçaltında titredi.
Çok kısır!
Wang Chun, bir dahi olduğuna inanarak gelecekte uzman olacağına inanıyordu. Ancak, kesin olarak inandığı şey, ne olursa olsun, gelecekte Chen Feng ile düşman olmayacaktı.
Bu adam korkunç bir varlıktı.
E-sınıfı geniyle kaynaştıktan hemen sonra D-sınıfı bir savaşçıyı öldürmek.
Onun varlığı büyük bir hile gibiydi!
Chen Feng, Xie Kangzhong'un öldüğünü görünce, nihayet rahat bir nefes verdi. Sonunda bitti. Bu onun için çok zor olmuştu.
Bu, karşılaştığı en güçlü rakipti.
Bu kişi onun sınıf öğretmeniydi.
Chen Feng ekranındaki verilere baktı. 500 puan şans değerinden sadece 50 puan kalmıştı. Bir ay boyunca biriktirdiği şans değeri, bu keşif sırasında neredeyse tükenmişti.
Sadece bu savaşta 240 puan şans değeri harcamıştı! Bu, normal bir savaş değildi.
Chen Feng acı acı gülümsedi.
Bu durumlarda, ne kadar şans puanı olursa olsun, yeterli olmaz.
"Hala çok zayıfım." diye mırıldandı. Eğer daha güçlü olsaydı, bu savaşta o kadar pasif durumda olmaz ve zafer elde etmek için böyle tuhaf yöntemler kullanmak zorunda kalmazdı.
Ancak, yine de mevcut gücü hakkında net bir anlayış kazanmıştı.
E-sınıfında olan kimseden korkmuyordu.
Tek başına Sayısız Yanılsamalı Rüzgar Bıçağı, bu sınıftaki insanların çoğunluğunu yenmek için yeterliydi.
D-sınıfına gelince?
Bu kader ve şans değerine bağlıydı.
"Sen iyi misin?"
Wang Chun ona doğru yürüdü.
"İyiyim."
Chen Feng ağrıyan vücudunu uzattı.
"Önce geri dönelim," dedi Wang Chun usulca. "Burası çok tehlikeli."
"Anlaşıldı."
Chen Feng hafifçe başını salladı.
İkisi burada uzun süre kalmaya cesaret edemedi ve hemen ayrıldı. Ancak, hareket etmeye yeni başladıklarında, uzaktan onlara doğru bir siluetin geldiğini fark ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...