Bölüm 183: Bir Adım Uzakta!

1.2K 149 1
                                    


——————

Mutasyona Uğramış Mavi-Yarasa Reaktifi

Sınıf: E

Fonksiyon: 3 saniyeliğine kişinin ruhsal enerjisini 500 puan arttırır.

——————

Bu, Chen Feng'in yarışma sırasında kullandığı gen reaktifiydi. Güçlü etkiye sahip 5 yıldızlı E-sınıfı bir gen reaktifi. Ancak, eğer bir kişi aşırı kullanırsa, anında beyin ölümüne maruz kalırdı.

Yarışma sırasında, Chen Feng bu gen reaktifini rakiplerini ezmek için kullanmıştı. Çünkü bu gen reaktifinin kullanıcısı bir android idi.

Gerçekte olsa?

Bu işe yaramaz.

Chen Feng'in araştırmasına göre, kişi, ruhsal enerjisini geçici olarak arttırmayı seçtiğinde, artışı %100 oranında tutmak en iyisiydi. Sadece bununla herhangi bir zarar görmekten kaçınabilirdi.

Başka bir deyişle, Chen Feng'in geçici puan yükseltmesi, maksimum 1500 olmalıydı. Ancak, orijinal puanına 1500 daha eklenince, 3000 puan olacak ve hedefinden 2000 puan eksik kalacaktı.

"Peki ya, aynı anda üç Mavi-Yarasa reaktifi kullanırsam?"

Chen Feng bunu düşündü ama hemen başını salladı.

Buna değmezdi.

Üçünü aynı anda kullanmak bir sorun değildi. Asıl sorun, 3 saniyelik kısa süresiydi.

Aslında, 3 saniyelik süre sona erince hemen ardından 3 tane daha Mavi-Yarasa kullanabilirdi. Ancak bunu yaparsa, saniyede bir tane Mavi-Yarasa gen reaktifini boşa harcamış olurdu.

C-sınıfı bir gen reaktifini üretmek için, Şanslı Aura'yı tamamen aktive etse bile, üretimi tamamlamak için hala 100 saniye gerekiyordu. Bu nedenle, yüzlerce mutasyona uğramış Mavi-Yarasa gen reaktifi gerekiyordu!

Yüzlerce!

Ayrıca, güvenli olması için, daha fazla hazırlık yapması gerekiyordu!

Bu, 5 yıldızlı E-sınıfı bir formüldü! Eğer Şanslı Aura'yı kullanmasaydı, temel becerileri ile bu geni üretemezdi. Çok fazla malzeme ve şans değeri gerekiyordu...

"Sadece çıkmaz bir yol."

Chen Feng bu fikri hemen reddetti .

Başka seçenekleri de olabilirdi.

Chen Feng düşünmeye başladı. Aniden, belirli bir formülü hatırladı: Toprak-Solucanı Reaktifi, 3 yıldızlı F-sınıfı bir gen reaktifi.

Bu, dikkat çekici bir gen reaktifiydi. Sınıfı ve gereksinimleri düşüktü. Özellikle yararlı bir gen reaktifi değildi. Ancak bu geni, F-sınıfı reaktiflerini birleştirmek için kullansaydı, düşünülemez bir güç açığa çıkarırdı.

——————

Mutasyona Uğramış Toprak-Solucanı Reaktifi

Sınıf: F

Fonksiyon: Toprak-Solucanı kan özünü çekirdek olarak kullanır. Aynı F-Sınıfı gen reaktiflerini birbirine bağlayabilir ve reaktifin daha da gelişmesine olanak sağlar.

——————

"Ne mükemmel bir eşleşme."

Chen Feng'in gözleri parladı.

Böyle bir gen reaktifini kullanmanın en iyi yanı, şans değerlerini boşa harcamayacak olmasıdır.

Shua!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin