Bölüm 161: Yavaş Bir Şekilde Yürümek

1.2K 140 2
                                    


Ormanda, Qin Hai kısmen Şeytani Fern'e dönüştü. Vücudunda sarmaşıklar büyümeye başladı ve etrafındaki bitkiler, Şeytani Fern'in gücü nedeniyle çılgınca sallanmaya başladı.

Bitkilerin dansı!

Qin Hai'nin kontrolü altında, etraftaki tüm bitkiler korkunç bir hızda büyümeye başladı.

Bu, Şeytani Fern geniydi!

Burası, Qin Hai'ye ait bitki krallığıydı!

Bang!

Qin Hai ileri hareket etti.

Dev gibi olan Şeytani Fern bedenini korkunç bir güçle salladı.

"Aslında, bunu yapma niyetinde değildim." Qin Hai'nin yüzünde, zalim bir gülümseme ortaya çıktı. "Beni bunu yapmaya zorlayan sensin. İtaatkar bir şekilde teslim olsaydın ne kadar iyi olurdu. Bunun yerine, beni küçük düşürdün. Hehehe..."

Xiu!

Sarmaşıklar, Chen Feng'e doğru ilerledi.

Bang!

Zemin titredi.

Chen Feng, daha önce durduğu yerdeki kratere bakarken oldukça endişelenmişti!

Ne korkunç bir güç!

'Bu, Qin Hai'nin gerçek gücü mü? Hayır, bir şeyler doğru değil! Açıkçası, Qin Hai'nin aurası dünden tamamen farklı! Olabilir mi...' Chen Feng içten içe düşündü.

Bang!

Başka bir sarmaşık saldırıya geçerken, Chen Feng aceleyle geri çekildi!

"Nereye gittiğini sanıyorsun?"

Qin Hai, Chen Feng'in niyetini anlamıştı. Öfkeli bir şekilde peşinden takip etmeye başladı.

Bang!

Bang!

100 metre içindeki her türlü bitki, korkunç bir şekilde Chen Feng'e doğru ilerlemeye başladı. Qin Hai buradaki tüm bitkileri kontrol ettiğinden, Chen Feng'in kaçmasına nasıl izin verebilirdi?

Hu-

Chen Feng derin bir nefes aldı.

Gözlerinin önünde, sonsuz miktarda sarmaşık ve bitki dışında hiçbir şey yoktu. Eskiden bu alana gelen güneş ışınları bile, karanlık tarafından yutulmuştu. Chen Feng'in etrafı tamamen kapanmıştı. Sonsuz miktarda bitki dışında hiçbir şey görülmüyordu.

"Bitti..." çok fazla insan mırıldandı.

Bu sefer gerçekten bitmişti.

D-sınıfı bir güce sahip olan sarmaşıklar, yüz metrelik alan içindeki gökyüzünü bile kaplamıştı.

Chen Feng böyle bir durumda nasıl kaçabilir?

Hiç kimse, final maçının böyle sona ermesini beklemiyordu.

Qin Hai ilk sırada mı yer alacak?

Herkes, Chen Feng için üzgün hissetmişti.

Ancak şu anda, herkesi sersemleten bir şey gerçekleşti.

Çünkü, Chen Feng bir kez daha gözlerini kapatmıştı.

"Ne yapmayı planlıyor?"

Herkesin kalbi titredi.

Chen Feng gözlerini en son kapattığında, Qin Hai'nin koyu altın kılıcına karşılık vermişti! Bu sefer...

'O zaman, başlayalım!' Chen Feng içten içe konuştu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin