Whoosh!
Whoosh!
Birkaç D-sınıfı genetik savaşçı onları kuşattı. Wang Yue, sanki kalbi uçuruma düşmüş gibi hissetti. Şaşırtıcı bir şekilde, son iki pusuyu Chen Feng ve Wang Chun yapmıştı.
Wang Chun...
Wang Yue dişlerini sıktı.
Gerçekten bu ikisi!
Her iki taraf da birbirine baktı. İki taraf da öldürme niyetini hissedebiliyordu.
"Chen Feng, beni öldürürsen, ablam seni bırakmaz!" Wang Yue bağırdı.
"Hehe."
Chen Feng küçümseyici bir şekilde gülümserken, Xu Fei'nin grubuna doğru başını salladı. "Öldürün"
"Anlaşıldı." Xu Fei kötü niyetli bir şekilde güldü.
Whoosh!
Dört kişilik kadro bir kez daha harekete geçti.
Şu anki rakipleri 3 tane D-sınıfı genetik savaşçıydı!
Bang!
Savaş hemen başladı.
Xu Fei ve ekibi D-sınıfına yeni girmişti, bu yüzden güçleri özellikle korkunç değildi. Ancak, D-sınıfına yeri girmiş olsalar da rakipleri, kendilerinden bir kişi daha azdı.
"Öldür!"
Üçü hemen bir çıkmaza girdiler.
"Hepsini öldürün!" E-sınıfı bir genetik savaşçı bağırdı.
E-sınıfı savaşçılar grubu harekete geçmeye hazırdı. Ancak, Wang Chun alaycı bir şekilde gülümserken Shen kardeşleri çağırdı. Shen kardeşler tüm E-sınıfı savaşçılara doğru saldırıya geçti.
Shen Wei küçümseyici bir şekilde güldü. "Savaşa katılmanız için size kim izin verdi?"
Bang!
Alanın yarısından fazlası ufalanırken, çevresinde alevler yükselmeye başladı.
Kız kardeşinin iki kez ve kendisinin bir kez ölmesine sebep olanlara karşı, Shen Wei nazik davranmazdı. Sınırsız kesik saldırısı korkunç bir şekilde serbest bıraktı!
Bang!
Bang!
Sefil çığlık sesleri her yerden geliyordu.
Shen Wei'nin gücü çok tuhaftı. D-sınıfındakilere meydan okuyamazdı. Ancak, kendine özgü gücü ve becerileri nedeniyle, karşılaştığı düşmanların miktarına bakılmaksızın E-sınıfının hükümdarıydı.
Wang ailesinin grubundaki herkes zorlu bir mücadeleye girdi.
Pusu ilk denemesinde başarılı olmuştu.
Chen Feng, Wang Yue'ye bakarken alaycı bir şekilde gülümsedi.
Wang Yue yutkundu. "Chen Feng, beni öldürürsen, Wang ailesi seni bırakmaz!"
"Öyle mi?" Chen Feng sadece kayıtsızca gülümsedi.
Vücudun orijinal sahibi, köpekbalığını beslemek için denize atıldığı andan itibaren, zaten her şey kararlaştırılmıştı. Şimdiye kadar, Wang Yao'nun görünümü nedeniyle Wang Yue'ye hiçbir şey yapmamıştı. Bu durum, Chen Feng'in öldürme niyetini bastırmasına ve kalbine gömmesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...