Bölüm 81: Shen Yi'nin Ölümü

1.3K 163 7
                                    


Issız Kayalık Topraklarda, gökyüzü yavaş yavaş karardı.

Kum fırtınası karanlıkta daha da korkutucu görünüyordu. Ara sıra Yanılsama Yılanlarının ortaya çıkması, bölgeyi daha da korkutucu yapıyordu. Chen Feng'in grubu fırtınanın içinde yavaş yavaş ilerledi.

Qin Jie usulca "Tam önümüzde!" diye bağırdı.

"Mhm."

Wang Chun hafifçe başını salladı.

Ancak tam o anda, etraflarındaki kum fırtınası şiddetlendi.

Gizemli adam... yine saldırıya geçiyor!

An Te soğukkanlı bir şekilde bağırdı. "Onu görmezden gelin. Muhtemelen mağaraya yaklaştığımız için endişelendi. En kısa sürede mağaraya girmeliyiz. Mağaraya vardığımızda, onu sadece ölüm bekliyor."

"Tamam," herkes cevap verdi.

"Qin Jie, sen önden git. Wang Chun ve diğerleri ortadan gitsin. Ben arkayı koruyacağım." An Te öldürme niyetiyle doluydu. "Bana suikast yapabileceğine inanmayı reddediyorum."

Tek başına, saf savaş gücü olarak, kesinlikle buradaki en güçlü kişiydi. Gizemli kişinin onlardan saklanmasının nedeni muhtemelen An Te'den korkması ve ona karşı doğrudan bir hamle yapamamasıydı.

"Tamam," Qin Jie soğuk bir şekilde yanıtladı.

"Beni takip edin."

Qin Jie hızla ilerlerken herkesi yönlendirdi.

Zaman geçtikçe, arkalarındaki kum fırtınası daha da şiddetli hale geldi.

"Daha hızlı!" An Te bağırdı.

Chen Feng ve geri kalanlar hızlı bir şekilde Qin Jie'yi takip ettiler. Chen Feng, sessizce Gök-Gürültüsü-Yılan Gen Reaktifini çıkardı. Eğer herhangi bir tehlikeyle karşılaşırsa...

"Az kaldı!"

Qin Jie'nin yüzünde mutlu bir ifade ortaya çıktı.

Mağaraya neredeyse ulaşmışlardı.

Bang!

Önündeki kum fırtınası Qin Jie tarafından dağıtıldı.

Hemen mağaraya doğru koştu. Chen Feng ve geri kalanı yakından takip etti. Ancak tam o anda, arkalarındaki kum fırtınası onlara doğru yöneldi.

Bang!

Sonsuz kumlar tarafından yutuldular.

"Dikkatli olun!"

Chen Feng uyanıklılığını yükseltti.

Ancak, şaşırtıcı bir şekilde, tehlike çok yakın görünse bile, herhangi bir kriz hissetmiyordu. Bu sefer de düşmanın hedefi kendisi değildi!

"Bu kez An Te mi?"

Chen Feng kaşlarını çattı.

An Te, E-sınıfının zirvesindeydi. Bir aksilikle karşılaşsa bile...

Whoosh!

Qin Jie kum fırtınasında bir boşluk yarattı.

"İçeri girin, çabuk!"

Qin Jie içgüdüsel olarak bağırdı ve herkes onu takip etti. İçeri girdikleri anda, şiddetli kum fırtınası yavaş yavaş sakinleşmeye başladı. Arkalarından, An Te de içeri girdi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin