"Hua—"
Herkes bir kargaşa içindeydi.
"Mutasyon için ekstra puan mı?"
"Gerçekten mutasyona mı uğramış?"
"Bu formülü daha yeni öğrendi, değil mi?"
Herkes hayrete düştü.
Mutasyon!
Aslında bir mutasyondu!
İlk kez ürettiği bir formülde mutasyon olması... Bunun olması ne kadar düşük bir olasılıktı?
Bu...
Herkesin yüzünde şaşkın ifadeler vardı.
Chen Feng gibi acemi bir üreticinin ilk üretiminde mutasyon olacağını kim tahmin ederdi? Altın Karınca geni ve Gök-Gürültüsü-Yılan geninin mutasyona uğramış versiyonlarını yaratabilecek biri olmaya layık.
"Bekle..."
"Bu durumda, Chen Feng'in ilk üçte olduğu anlamına gelmiyor mu?"
Herkes aniden aydınlandı.
Haklı.
İlk üçe giriyor.
Mutasyon için ekstra puan nedeniyle, Chen Feng Altın Şehrinin 3 kontenjanından birini 416 puan ile elde etti.
Li Si, elendi.
"Bu gerçekten oldu mu?"
Herkes sersemledi.
"Bu biraz haksızlık gibi görünüyor, değil mi?"
Bazıları tatminsizdi. "Mutasyona uğramış genler tamamen şansa bağlı bir şey değil mi?"
Ancak, onun bu sözleri herkesin aptala bakar gibi ona bakmasına sebep oldu.
"Kardeşim, amatör müsün?" bazıları alay etti.
Şans mı?
Mutasyon da kendi içinde gen üretiminin bir parçasıydı.
Daha güçlü genler üretmek ve mutasyon olasılığını artırabilmek için bazı özel genetik yetenekler bile vardı.
En Güçlü Gen...
Özel Formül...
Beklenmedik kazançlar...
Zaman zaman, tüm bunlar mutasyon yoluyla elde edildi.
Şimdi, Chen Feng'in ilk üçe girmesiyle, Şöhreti bir kez daha arttı.
Canlı akışının popülaritesi sayesinde, canlı akış odası insanlarla dolup taştığı için yüz binlerce izleyici birbiriyle tartışıyordu.
Chen Feng'in adı tanınmış oldu.
Daha önce, Chen Feng mutasyona uğramış Altın Karınca genine, mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genine ve Altın Şehir halkı arasında popülerlik kazanmak için belirli bir gazeteye bağlıydı.
Aslında, onu gerçekten tanıyan çok az insan vardı.
Ancak şimdi, o adil ve dürüst bir şekilde ilk üç yerden birine girmişti!
Li Si de dahil olmak üzere çok sayıda zirve acemi düzey üreticileri yenmeyi başardı ve Acemi Gen Yarışmasında Altın Şehri temsil edecekti. Artık Altın Şehirde Chen Feng ismini bilmeyen kimse kalmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...