Bölüm 166: * * * * *

1.2K 148 9
                                    


Aynı zamanda yarışmada,

Qin Hai acı bir şekilde mücadele ediyordu.

Belli belirsiz, yüzünde gülümseyen bir ifade vardı. Acı çekiyormuş gibi görünüyordu, ama aynı zamanda gülümsüyordu. Aniden, vücudundaki soluk aura dağılmaya başladı ve vücudunun kontrolünü tekrar ele aldığını fark etti.

Biraz paniğe kapılmıştı. Ne oldu?

"Geri döndün mü?" Chen Feng bilerek sordu. O zaman... şimdi tam zamanıydı!

Shua!

Chen Feng işaret etti.

Sayısallaştırılmış dünya, etkinleş!

"Hum—"

Bir kez daha, sayısallaştırılmış dünyaya girdiler.

Chen Feng'in kararlı bir bakışı vardı. Karşısındaki Qin Hai'nin ise sefil bir hali vardı. Tüm vücudu, korkunç bir siyah aura tarafından kaplanmıştı.

"Chen Feng! Ölüme kur yapıyorsun!" Qin Hai kükredi.

Qin ailesiyle olan iletişimini kaybetmişti. Dahası, yavaş yavaş bu bedenin kontrolünü kaybettiğini hissediyordu!

Qin ailesinde bir şey olmuştu! Chen Feng'i olabildiğince çabuk öldürmeli ve Qin ailesine geri dönmeliydi! Qin Hai kararını vermişti!

"Geber!" diye bağırdı.

Bang!

Gölge saldırısı!

Şu anki durumunda, Qin Hai bir savaş tanrısına benziyordu. Özellikle öfkelendiğinde, neredeyse yenilmezdi. Bu nedenle, sadece Chen Feng onun için bir eşleşme değildi!

Ancak, Chen Feng sadece gülümsedi.

Xiu!

Kırmızı ışık flaşı bir anda ortaya çıktı.

Chen Feng, Qin Hai'nin arkasındaki saraya doğru işaret etti!

Pu!

Pu!

Sayısallaştırılmış dünyadaki büyük saray delindi.

Bang!

Saray çöktü!

Bang!

Büyük saray bir harabeye dönüştü.

"Sarayı yıktığın için, kazanma şansın olacağını mı düşünüyorsun?"

"Çok yanılıyorsun! Tamamen parçalanmadan önce, kesinlikle seni öldüreceğim!"

Qin Hai öldürme niyetiyle doluydu.

Bu sefer iyi hazırlanmıştı. Vücudunun toplayabileceği tüm gücü yoğunlaştırdı. Yavaş yavaş vücudunun kontrolünü kaybediyordu. Ancak, henüz gerçekleşmeden önce, Chen Feng'i öldürebileceği konusunda emindi!

'Seni öldürünce, yarışma bitecek!'

Bang!

Siyah bir ışık, engellenemez bir şekilde geliyordu!

"Gel!"

Chen Feng'in gözleri, savaşma niyetiyle kabarıyordu!

Xiu!

Kırmızı bir ışık parladı.

Bir kez daha, Xiao Ying saldırıya geçti.

Göz kamaştırıcı kırmızı ışık ve korkunç görünümlü siyah ışık çarpışmak üzereydi!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin