Yeşil Tepe Ormanı;
Rüzgar Tilkilerinin topraklarında, sıcak çatışma hala devam ediyordu.
Bang!
Bang!
Rüzgar Bıçakları paramparça oldu.
Genellikle kibir dolu olan Mutant, şu anda solgundu. Yüzü, rakibi tarafından hiç bitmeyen Rüzgar Bıçaklarına bakarken titredi ve neredeyse çaresizliğe sürüklendi!
Bu nasıl mümkün olabilir?
Mutant içten içe alarma geçti.
Normal şartlar altında, Rüzgar Bıçakları için bekleme süresi yoktu. Ancak, oluşturma ve aktive etme nedeniyle, saniyede ortalama bir tane Rüzgar Bıçağı serbest bırakılabilirdi. Eğer birisi bazı özel teknikler kullanırsa, oluşturma hızını artırmak ve bir kombo saldırısı açığa çıkarmak için olasılıklar vardı.
Bu, gerçekte kombo Rüzgar Bıçaklarının nasıl oluştuğu ile alakalıydı!
Rüzgar Tilkisi kan soylu bir mutant olarak, Rüzgar Bıçaklarının tüm yönleriyle çok yüksek bir kavrayışa sahipti. Bu nedenle, onun tarafından serbest bırakılan Rüzgar Bıçaklarında hiçbir duraklama yoktu!
Bu yüzden-
Sürekli olarak 100 tane Rüzgar Bıçağı oluşturabildi.
Olasılığı tetiklemeden, bu miktara yalnızca saf yetenekle ulaştı.
Rüzgar Bıçağı, serbest bırakma başına bir puan ruhsal enerji tüketir ve o, 100 puanlık bir ruhsal enerjiye sahipti. Bu nedenle, tipik olarak ulaşabileceği miktar minimum 100 idi. Olasılık tetiklendiğinde, onun tarafından serbest bırakılan Rüzgar Bıçaklarının miktarı artacaktır. E-sınıfına ulaştıktan sonra daha da güçlü olacağına inanıyordu.
Rüzgar Bıçakları kombo olasılığını tetiklemek... bu aynı zamanda gurur duyduğu bir şeydi.
Normal bir kişi, Rüzgar Bıçakları kombosunu tetiklemek için olasılık oranı sadece %5 idi. Öte yandan, Rüzgar Tilkisinin kan soyuna sahip bir mutant olarak, %20'lik korkunç bir olasılık oranına sahipti! Rüzgar Bıçaklarını tamamen serbest bıraktığında, normal serbest bırakılan ve olasılık tetiklendiğinde toplam 120 ila 150 arasında bir miktara ulaşacaktı.
Korkunç bir miktar.
Bu nedenle, bir mutant haline dönüşmekten asla pişman olmamıştı.
Ancak, şimdi...
Bang!
Bang!
Rüzgar Bıçakları dalgası indi.
Mutant, miktarı hesaplarken 280 Rüzgar Bıçağına ulaştığını fark ettiğinde, yüzü ölümüne solgunlaştı!
Bu lanet insan 280 Rüzgar Bıçağı serbest bırakmış ve kendi gururunu kırmıştı.
"Muhtemelen daha fazla devam edemez."
Mutant, içten içe dua etti.
Ancak, kederli bir şekilde, 100 ruhsal enerjisinin tamamen tükendiğini fark etti.
Doğal olarak, başından beri yanlış bir şey olduğunu fark etmedi. Chen Feng'in 100 ve 200'lü kombo saldırısı, Rüzgar Bıçağının serbest bırakma hızıyla ilgisizdi. Bunun yerine, hepsi tamamen olasılık tarafından tetiklenmişti!
Bang!
Başka bir Rüzgar Bıçağı zinciri indi.
290 Rüzgar Bıçağı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasíaModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...