Bölüm 72: Son Çılgınlık!

1.4K 180 8
                                    


Chen Feng, Altın Şehir'deki kiralık evinde, çevrimiçi olarak ortaya çıkan dramı izliyordu.

Zhang Wei'nin resmi, ekranda belirdi. "Gizli ödülden memnun musun?"

"Çok teşekkürler." Chen Feng ona yeterince teşekkür edemedi.

"Önemli değil." Zhang Wei, gülümserken söyledi. "Tesadüfen, Başkan Yardımcısı bizi kontrol etmek için buraya gelmişti. Ben sadece ona bu konudan bahsettim. Açıkçası bu, senin en güçlü F-Sınıfı genlerinden kaynaklanıyordu. Bu genlerin ikisi de olmasaydı, muhtemelen Başkan Yardımcısı beni görmezden gelirdi."

Chen Feng istemeden güldü.

Zhang Wei aniden "Bugün ayın son günü." dedi. "Hala etkinliğe katılmayı planlıyorsan, bu sizin için iyi bir fırsat!"

Etkinlik mi?

Chen Feng için tamamen cazipti.

Aramayı bitirdikten sonra, bir göz atmak için sanal topluluğa girdi. Dükkanındaki yasak kaldırılmıştı.

Ancak, eskisinden farklı olarak, dükkanı şu anda inanılmaz derecede popülerdi. Sayısız kişi dükkanın açılmasını beklerken kapının önünde sıraya girmişti.

Chen Feng, dükkanıyla ilgili bilgilere bir göz attı ve tamamen şok oldu. Bu...

Emanet!

Bütün bir liste sipariş vardı!

Zhou** tarafından bir set Altın Karınca Geni - Yüce isteği. Teklif edilen fiyat 2 milyon. Kabul ediyor musunuz?

Liu *** tarafından bir set Altın Karınca Geni - Yüce isteği. Teklif edilen fiyat 1.5 milyon. Kabul ediyor musunuz?

Wang *** tarafından bir set Gök-Gürültüsü-Yılan Geni - Yüce isteği. Teklif edilen fiyat 1.2 milyon. Kabul ediyor musunuz?

Feng *** tarafından bir set Altın Karınca Geni - Yüce isteği. Teklif edilen fiyat 2.5 milyon. Kabul ediyor musunuz?

...

Herkes siparişlerini sormak için buradaydı.

Mutasyona Uğramış Altın Karınca Geni, kişinin sınırını aşmasına yardım etmesi nedeniyle ünlü hale gelirken, Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan Geni, F-Sınıfı savaşçılarının, zirve E-Sınıfı bir savaşçının gücünü ortaya çıkarmasından dolayı ünlü hale geldi.

Herkes çıldırmıştı!

Chen Feng şok oldu. Bu dünyada, bu kadar çok zengin insan var mıydı?

Doğal olarak, durum böyle değildi.

Bir kişinin sınırını aşmasına yardım eden bir gen, tarihte hiç ortaya çıkmadı. Bu nedenle, F-Sınıfında sıkışmış bazı insanlar çıldırmıştı.

Birinin, F-Sınıfının sınırını aşması zor değildi.

Yeteneği, biraz çaba ile birleştiği sürece, bir süre sonra kesinlikle sınırı aşacaktır. Bazı zengin insanlar, direk Mutasyona Uğramış Altın Karınca geni satın alıyorlardı. Ancak bu dünyada, bazı kişilerin asla kıramayacağı sınırlar vardı.

Bunun nedeni, bazı kazalar ya da kısıtlamalardan dolayı aynı noktada sonsuza kadar sıkışmalarına sebep oluyordu.

Doğal olarak, bu gibi durumda olan insanların miktarı çok azdı. Birkaç milyar kişiden sadece bir tane olabilir. Ancak, bu dünyada kaç kişi vardı?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin