"Tüm bu ucubeler nereden çıktı?"
Mu Yuan'ın yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
Zaten 80 yıldızlı acemi düzey bir üreticiydi. Ancak ilk 10'a bile girememişti.
Ne aldatmaca ama!
Altın Şehirde sadece üç kontenjan olduğunu bilmek gerekiyordu. Bu devam ederse, mevcut kontenjanlardan tek birini bile alamazdı.
Mu Yuan gözyaşı dökmeden ağladı. "Bu kadar zor olması için herhangi bir ihtiyaç var mı?"
Bir önceki yıl Acemi Gen Yarışması'na girememişti. Bu yıl, hala aynıydı!
Mu Yuan, sıralamada ilk iki kişiye baktı.
Wang Yue, 18 yaşında ve Zhang Lin, 22 yaşında. İkisi de kendisinden daha gençti. Bugünlerde gençler çok mu korkunçtu? Altın Şehirdeki dâhiler, Temiz Şehrindeki dâhilerden daha korkunçtu. 'Kahretsin. Eğer daha önce haberim olsaydı, hesabımı buraya aktarır mıydım?'
Şu anda, Altın Şehirdeki sanal topluluğunun canlı yayın alanındaki insan sayısı milyonlara ulaştı.
Altın Şehir vatandaşları, şaşkın bir ifadeyle üst sıralarda yer alan iki kişiye bakıyorlardı. Zhang Lin ile karşılaştırıldığında, Wang Yue gerçekten parlayan bir yıldızdı!
Çünkü Wang Yue sadece 18 yaşındaydı! Zhang Lin'den dört yaş küçük!
"Çok genç."
"Günümüzde, 18 yaşındaki kişiler yarışmaya katılmaya cesaret mi ediyor?"
"Ah, doğru, son zamanlarda, oldukça popüler olan "En Güçlü Gen" isimli bir dükkan sahibi olduğunu duydum..."
"Chen Feng!"
"Ah, evet! yarışmaya katıldı mı?"
İçgüdüsel olarak, herkes Chen Feng'in adını aradı. Şaşırtıcı bir şekilde, onu buldular. Ancak, bilgilerini heyecanla açtıklarında, Chen Feng'in 200'lerde sıralandığını fark ettiler.
"Bu..."
"60 puan? Zar zor geçer."
"O, sonuçta halktan biri. Wang Yue gibi etkili bir aileden birine kıyasla, aynı aşamada değil."
"Doğru."
Herkes iç çekti.
Bu sonuçla, Chen Feng bir sonraki aşamada elenecekti, değil mi? Bu durum, halktan birinin zenginlere karşı durmasını bekleyenlerin heyecanını söndürdü.
Onlar, gerçekten çok hüsrana uğramışlardı.
Şu anda, Gen Üretim Derneği'nde, sonuçların duyurulması ile elemeler başladı. 632 katılımcıdan sadece 310 tanesi kaldı. 322 katılımcı elendi!
Boş arenaya baktıklarında, herkes kalbinde ürpertici bir soğukluk hissetti.
"O zaman, ikinci aşamaya başlayalım," Zhang Wei kayıtsızca söyledi. "Beklenmedik olaylarla uğraşmak."
"İlk aşama teorik temeller üzerindeydi. Ancak, teorik olmayan şeyler de var. Eğer oldukça küçük oranda beklenmedik bir durumla karşılaşırsak, onunla nasıl başa çıkmalıyız?"
Whoosh!
Işıklar titredi.
Sanal dünyaya girerken herkesin gözleri önündeki sahne değişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...