"Lanet Olsun!"
"Bu başlık biraz korkutucu, ah."
"Büyük bir şey mi oldu?"
Herkes bilgiyi merakla açtı ve hemen hayrete düştü.
Bilgi parçacığında, Profesör Tao'ya üçüncü mutasyonla ilgili danışan ve öfkeyle azarlanan bir gen üreticisi ile işlerin nasıl başladığını, ancak gen reaktifi masumiyetini kanıtlamanın bir aracı olarak satışa sunulduğunda, Profesör Tao tarafından çalınmaya başladığını anlatıyordu. Daha sonra Profesör Tao geni kendisi bulmuş gibi halka açıkladı, vs...
"Profesör Tao, bir milyon. Hala paran var mı?"
Bu konu aydınlandı!
Tamamen aydınlandı!
Öğrenme forumu bile artık onu silmeye cesaret edemezdi.
Çünkü çok fazla cevap vardı, çünkü bir milyon değerinde olan genden dolayı, bu bilgi parçasından dolayı, konu hayal edilemeyecek kadar sıcaktı.
"Aslında böyle bir şey mi oldu?"
"Lanet olsun. Profesör Tao çok abarttı."
"İçerik doğru olsa da, neden hala bu adamı dövmek istediğimi bilmiyorum. Bu bilgi parçacığının başlığı çok fazla tıklandı, değil mi?"
"Birini dövecek gibi hissediyorum + 1."
Sayısız insan ruhsal olarak tartışmaya başladı.
Ancak, Profesör Tao hızla cevap verdi.
Açgözlü olmasına rağmen aptal değildi. Kısa bir süre içinde zayıf noktayı bulabildi, "Birisi şans eseri mutasyona uğramış gen reaktifi üretebildi ve beni gözden düşürerek popüler olmak istiyor. Bir pazarlama efekti oluşturmak için fiyatı bir milyona ayarlamak... bu tam bir tanıtım dublörlüğü! Herkese, gen reaktifini satın almamasını ve bundan zarar elde etmemenizi öneriyorum."
Sayısız insan hemen gönderiyi beğendi.
Sonuçta, Profesör Tao'nun öğrenme forumundaki itibarı, rastgele bir kullanıcı adının gözden düşürebileceği bir şey değildi.
"Profesörü itibarsızlaştırmak için yeni bir hesap açmaya kim cesaret ediyor?"
"Evet, bu açıkça şöhret aramak."
"Ahşap-Ayı gen araştırmasıyla, Profesör Tao'nun başkalarının sonuçlarını çalması gerekir mi? Ne şaka ama."
"Profesörü destekliyorum."
Ancak, bu haberler tartışılırken, başka bir konu daha ortaya çıktı: İş bölgesinde başka bir mutasyona uğramış Ahşap-Ayı geni ortaya çıktı ve beklenmedik bir şekilde hala bir milyon yuan gibi şaşırtıcı bir fiyata satılıyordu!
Profesör Tao'ya övgüde bulunanlar aniden bayraklarını bıraktı ve davullarını susturdu.
Şans mı?
Üst üste iki kez bir tesadüf olabilir mi?
Sonuçta, Profesör Tao'nun rehberinde, olasılığın yüz milyonda bir olduğu yazılmıştır.
Buna karşılık, Profesör Tao hemen tepki gösterdi.
Sahip olduğu dört gen reaktifini doğrudan gönderdi ve araştırma sonuçlarını vurguladı. "Yüz milyonda bir, araştırmamın ilk sonucuydu. Araştırma ilerledikçe değişiklikler kesinlikle meydana gelecektir. İş bölgesinde iki gen reaktifi yayınlamak ne kanıtlayabilir? Bende hala dört tane var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...