Bölüm 137: Herkesi Tek Vuruşla Öldürmek!

1.2K 151 4
                                    


"???"

"Lanet olsun, ne oldu?"

Chen Feng'in canlı yayın odasında, herkesin şaşkın bir ifadesi vardı.

Tekrardan aynı şey!

İçlerinden biri, "Daha önce bakmak için elimden geleni yaptım. Sadece bir enerji parıltısı görebildim ve daha sonra rakip doğrudan parçalandı ve savaş sona erdi..." dedi.

Herkes bunu kabul etti.

Bu lanet olası durum da neydi?!

Diğer canlı yayın odalarına bakın. Her odada, Android'lerin vücudunun etrafında dönen ışıkla beraber vahşi bir şekilde savaşıyordu. Her şey net bir şekilde görülebiliyordu.

Chen Feng'in odasına gelince?

Tek vuruşta ölüm!

Hareket edişini bile göremiyorlardı. Kişinin görebildiği tek şey zafer anıydı, kamera tarafından kilitlenen o an.

"Ah Ah Ah, artık dayanamıyorum."

"Tek bir şey bile görmemin mümkün olmadığına inanmayı reddediyorum."

"Her Android'in üzerinde kullanılan farklı destek genleri var. Bazıları hız geliştirmeleri, bazıları savunma geliştirmeleri ve özellik geliştirmelerinin yanı sıra, yetenek güçlendirme de var. Chen Feng'in her seferinde rakibini tek vuruşta öldürebileceğine inanmayı reddediyorum."

"Katılıyorum."

Birçok insan Chen Feng'e karşı taraf aldı.

Üçüncü savaş başladı.

Bu kez, Chen Feng'in rakibi tamamen savunmaya odaklanmış bir yarışmacıydı.

Android'in hem beden hem de ruh özelliği büyük ölçüde güçlendirilmişti. Destek tipi gen reaktifleri tarafından sağlanan geliştirmelerle birleştiğinde, son derece şaşırtıcı bir savunmaya sahipti.

"Bu sefer kesinlikle böyle bitmeyecek."

"Evet, Chen Feng zafer kazansa bile, kullandığı yöntemleri görmek mümkün olacak."

Herkes gözlerini dört açmış bekliyordu.

"Bu kesin."

"Böyle güçlü bir savunmaya karşı, tek vuruşta öldürmek kesinlikle imkans... S*ktir! Bitti mi?"

Daha sözünü bile bitirememiş olan izleyici tamamen sersemledi.

Şu anda, sanal arenada, son derece güçlü bir savunmaya sahip olan Android parçalandı ve hurdaya dönüştü. Savaş sonra ermişti ve kazanan yine Chen Feng idi.

Chen Feng bir kez daha 1 puan kazandı.

Tek vuruşta öldürmek!

Başka bir tek vuruş!

"..."

Bütün canlı yayın odası sessizleşti.

Uzun bir süre sonra, birisi düşük sesle, "Bu nasıl mümkün olabilir?!" dedi.

Doğru.

Bu nasıl mümkün olabilir?!

Bu, savunma tipi bir Android idi.

Herkes aynı Android'i almıştı. Bu yüzden, diğer Android'leri tek vuruşta nasıl öldürüyordu?

Güç mü?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin