Bölüm 89: Zor Anlar

1.4K 159 10
                                    


Wang ailesi, Altın şehir.

Sayısız insan, tek bir ses çıkarmadan ciddi bir şekilde bekliyordu.

Wang ailesinin büyükleri ortada bekliyordu. Bunların merkezinde, yüzünde saygılı bir ifadeyle diz çökmüş olan Wang Yue vardı. Wang Yue'nin önünde, yüzünde gülümseme olan yaşlı bir adam vardı.

"Fena değil." Yaşlı adam hafifçe başını salladı. "Kabul edilebilir genlere sahip oldukça iyi bir doğuştan yetenek. Öğretilerimi öğrenmeye yetkinsin."

Dediği anda, işaret parmağını kaldırdı ve Wang Yue'nin alnına dokundurdu.

"Yoğunlaş!"

Parmak, Wang Yue'nin alnına indiği anda parlamaya başladı.

"Hum -"

Wang Yue'nin kaşları arasında, aniden bir ışık noktası parladı. Beyaz bir erik çiçeği gibi, parlaklık durmadan dönmeye başladı ve korkunç bir güç yaydı.

Bang!

Görünüşte parlaklık çatlıyor gibi görünüyordu.

Wang Yue'nin zihni, daha önce hiç olmadığı kadar net hissetti. Müthiş bir güç kaynağı, sürekli olarak vücudundaki gizli potansiyelin kilidini açıyordu.

Ruhsal enerjisi çılgın bir şekilde büyüdü.

Uzun bir süre sonra, parlaklık küçük beyaz noktaya geri çekildiğinde ve çevre normale döndüğünde, Wang Yue gözlerini açtı. Gözlerinin içinde, daha önce orada olmayan bir ihtişam görülüyordu.

"Çok teşekkürler, kıdemli."

Wang Yue oldukça minnettardı.

Wang Yue, kendisine daha güçlü bir potansiyel ve daha iyi bir gelecek sağlamak için, büyük miktarda kaynak harcamış ve bir büyük ustayı davet etmişti. O genle kaynaştığı andan itibaren, tek sıçrama ile gökyüzüne yükselmişti.

Çok uzak olmayan bir gelecekte, Wang Yue kesinlikle önemli bir pozisyona gelecekti.

"Kıdemli, lütfen."

Wang ailesinin büyükleri, büyük ustayı oturmaya davet etti ve mevcut durumlarla ilgili tartışmaya başladı. Öte yandan, Wang Yue babasıyla konuşmak için bir odaya girdi.

"Hala Wang Chun'u izleyen biri mi var?"

Wang Tianhao'nun ifadesi ciddileşti.

"Mhm."

Wang Yue başını salladı. "Wang ailesinin önceki dâhisiydi. O hayatta olduğu sürece, bana sadakatlerini sunmayacaklar. Gelecekte sakat kalırsam, hala Wang Chun'u desteklemeye devam edebilecekleri konusunda umutları olabilir."

"Hehe, sadece o öldüğü sürece, Wang ailesinin yaşlı aptalları bu umuttan vazgeçecek."

"Ancak o zaman tek seçeneklerinin ben olduğumu anlayacaklar. Wang ailesini Altın Şehir'den çıkarabilecek ve yeni zirvelere ulaştırabilecek tek kişi benim." dedi Wang Yue soğuk bir şekilde.

"Gelecekte böyle şeyleri daha az yap."

Wang Tianhao oğluna baktı. "Sınırsız potansiyelin ve geleceğin ile, büyük resmi görmelisin. Altın Şehir gibi yerlerden kişiler artık dikkatini çekecek nitelikte değil. Bu dünyanın gerçek uzmanlarına meydan okuman için yapman gereken, kendini geliştirmek ve daha güçlü olmak!"

"Bir insanın yukarı bakması gerekir. Can sıkıcı karıncalara dikkatini verme. Wang Chun ve Chen Feng'e gelince..."

Wang Tianhao alaycı bir şekilde gülümsedi. "Sadece bana bırak."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin