Belli bir harabede, Ge Jun sonunda büyük zorluklarla kaçmıştı. Korkunç yaralar vardı, ancak hayatta kalmayı başarmıştı. Rakibi, ağır yaralı D-Sınıfı bir genetik savaşçı olmasına rağmen hayatta kalmayı başarmıştı! Bu D-sınıfı genetik savaşçı ağır yaralanmış olmasına rağmen, kendisine baskı yapmakta ısrar etti. Son anda, yeni satın almış olduğu Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifinin attı!
Bang!
Şimdi bile göz kamaştırıcı parlaklığı unutamamıştı.
Hayatı kurtuldu.
Yaşam ve ölüm arasındaki ince çizgide her zaman yürüyen genetik bir savaşçı olarak, güçlü bir kozun önemi konusunda çok açıktı. Ekstra hayata eşdeğer bir şeydi!
Ayrıca, bu kez kazançları...
Hastanedeki yaraları için basit bir tedavi gördükten sonra, Ge Jun bir kez daha En Güçlü Gen dükkanına gitti. Ancak, beklentilerinin dışında, dükkan kapatılmıştı.
İçerideki her şey satıldı mı?
Ge Jun biraz hayal kırıklığına uğramıştı. Böyle iyi bir şeyin er ya da geç başkaları tarafından keşfedileceğini kesinlikle biliyordu. Ancak, dükkana ayrıntılı olarak baktığında hayrete düştü.
Yasaklandı mı?
Sanal Mal Fiyatları Bürosu mu?
Ge Jun sersemledi. Ürünlerin fiyatları nedeniyle mi yasaklandı?
"Yaşlı Yun, ne oldu?"
Ge Jun, son zamanlarda tanıştığı bir arkadaşla temasa geçti, Yun Zhongtian.
Yun Zhongtian'ı tanıdığı koşullar biraz ilginçti. O zamanlar, kırsalda birbirlerine rastladılar ve birbirleriyle savaşmaya başladılar. Ancak bir kazanan olmadığı için, ikisi de koz kartlarını çıkardı. Ancak, rakibinin elinde açıkça farklı bir ışıltıya sahip olan Gök-Gürültüsü-Yılan genini gördüklerinde durdular.
Hemen anlayarak "En Güçlü Gen mi?" diye birbirlerine sordular.
İkisi de bu Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genini satın almak için bir milyon yuan harcamıştı. Bununla, ikisi de harekete geçmeye cesaret edemedi. Her ikisi de bu ögenin gücü konusunda açıktı. Eğer gerçekten atarlarsa, birlikte ölebilirlerdi. Bu nedenle, ikisi de mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genini ellerinde bir saygı işareti olarak yükselttiler.
Birbirlerinin ne anlatmak istediklerini anlayınca, zımni anlayışla, geni geri koydular. Tıpkı bunun gibi, harabeleri birlikte keşfetmeye başladılar. Kader tarafından bir araya geldi ve birbirlerinin kozunu bildiklerinden beri, beraber çalışmaktan rahatsız olmuyorlardı.
"Onu gördüm." Yun Zhongtian iç çekti. "Lanet olsun. İki gün önce Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genini satın aldıktan sonra, bu dükkanın Sanal Mal Fiyatları Bürosu tarafından yasaklanmasını beklemiyordum. O p*çler bunu yapmaya cesaret ettiler."
"Bürodaki aptallar genlerin değerini bilmiyorlar. Ancak, eskiden ikimiz de bunu bilmiyorduk? Bu mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan geni..." Ge Jun usulca söyledi.
"Sadece mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan geni değil." Yun Zhongtian gülümsedi. "Birkaç arkadaşım bana mutasyona uğramış Altın Karınca geninin de oldukça iyi olduğunu söyledi. Ne yazık ki, biz zaten E-Sınıfız ve bunu kullanamayız. Sana söyleyeyim. Bu üretici kesinlikle sıradan bir üretici değil. Şimdi dostluğumuzu ona göstermek için mükemmel bir fırsat. İhtiyacı olmasa bile, yüzümüze aşina olmasına izin vermek bizim için iyi olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantastikModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...