Bölüm 61: Hırslı

1.3K 183 6
                                    


"Soruşturmalardan herhangi bir sonuç var mı?"

Müfettiş grubunun lideri Li Dakang derinden konuştu.

"Hayır."

Tüm müfettişler utanıyordu.

Hangi genetik yeteneği kullandıklarına bakılmaksızın, sonuç sadece mutasyona uğramış Altın Karınca gen reaktifinin, bu genetik savaşçı tarafından satın alınmasının normal bir satın alma olduğuna işaret ediyordu. Satın almada hiçbir sorun bulamamışlardı.

"Bu nasıl olabilir?"

Li Dakang biraz gergin hissetmeye başladı.

Diğer olayların aksine, bu Chen Feng olayı ciddi bir şeydi. Dahası, gerçek oldukça belirgindi. Bu nedenle, üstleri kanıtlar bulmalarını ve bunu mümkün olan en kısa sürede yapmalarını istemişlerdi. Ancak kanıt olmadan, bunu nasıl yapabilirler? Tüm soruşturmaları, Chen Feng ile ilgili bir sorunun olmadığını gösteriyordu.

Ekibin her biri bazı özel algılama yeteneklerine sahip 10 müfettişten oluşuyordu. Ancak, tüm bu yetenekler bu olayda oldukça yararsız görünüyordu.

"Olabilir mi..."

"Gerçekten bir sorun yok mu?" müfettişlerden biri fısıldadı.

Whoosh!

Li Dakang ona baktı. "Ruhsal enerjini 20 puan artıran ile 1 puan artıran gen arasında, hangisini satın alırsın? Ayrıca, fiyat farkı neredeyse beş katı?"

"Ben..."

O müfettiş ağzını açtı ama bir şey söylemesi mümkün değildi.

Doğru.

Bu açıkça mantıksız bir şeydi ve bu da herhangi bir kanıt bulamadıkları gerçeğini kabul edememelerinin sebebiydi.

Başka bir müfettiş, "Bugün, bu konuda başka bir 100 rapor aldık." dedi.

"Biliyorum."

Li Dakang derin bir nefes aldı ve şiddetli bir şekilde önündeki en güçlü gen ile ilgili bilgilere baktı, "Araştırın. Tüm çabanızla araştırın. Onunla ilgili hiçbir sorun olmadığına inanmayı reddediyorum. Bugün fazla mesai yapacağız. Bu adam hakkında her şeyi öğrenmeden, hiçbirinizin uyumasına izin verilmiyor!"

"Anlaşıldı."

Bu nedenle, müfettişler grubunun yoğun mesaili hayatı başlamış oldu.

****

Şu anda, olay çevrimiçi olarak hala tartışılıyordu.

Tartışmalar, Chen Feng'in sahte bir satış olayı oluşturmak için kendi ürününü satma ve satın alma eylemi, ayrıca aylık satış etkinliği etrafında toplandı. Bu tartışmaların durduğuna dair bir işaret de yoktu. Bunun yerine, tartışmalar sürekli ivme kazanıyordu. Aynı zamanda, bazı dükkan sahipleri, tüm gözler Chen Feng'in üzerindeyken sahte satış olayı oluşturmak için ailelerinden ve arkadaşlarından yardım istemişlerdi. Ancak hepsi, öfke ile kaynayan müfettişler tarafından kapatıldı.

Bu nedenle, kapatılan dükkan sahipleri, olayın haksızlık olduğunu söyleyerek çevrimiçi şikayet etmeye başladı. Kitlelerin onlara bu şekilde nasıl güvenmesi gerekiyordu, vb.

Bununla birlikte, halkın bu konuda ne kadar konuştuğuna bakılmaksızın, sanal topluluk Chen Feng'e karşı herhangi bir işlem yapmamıştı. Bu nedenle, bu olay ilerlemeye devam etti ve halkın merakını daha fazla uyandırdı. Bazı insanlar Chen Feng'in aslında sanal topluluğun sahibinin gayri meşru çocuğu olduğundan şüphelenmeye başladı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin