Bölüm 179: Büyük Artış!

1.1K 136 1
                                    


Shua!

Chen Feng'i çevreleyen soluk aura herkesi şok etti.

Üçüncü set!

Chen Feng'in aslında Hilal Ay Baharından üçüncü seti vardı!

"Bu nasıl mümkün olabilir?"

Herkes alarma geçti.

Chen Feng, uzun zaman önce merkeze katılıp görevler yaparak Hilal Ay Baharını elde etmemişti. Bunun yerine, tüm bu Hilal Baharını katıldıktan sonra ödül olarak almıştı. Dolayısıyla...

Chen Feng merkeze katılmadan önce ne kadar katkıda bulundu?

"Bu çok aşırı değil mi?"

"Merkeze katıldığı an, 3 tane Hilal Ay Baharı elde etmek..."

Herkesin dili tutuldu.

"Nasıl bir cennete meydan okuyan katkı sağladı?"

"Herhangi bir katkının, ona bu kadar çok Hilal Ay Baharı kazandırabileceğinden şüpheliyim. Belki de, başkanın kızını eşi olarak aldı?" diye mırıldandı bir kişi.

Herkes: "... "

Ancak, ne kadar düşünürlerse, en mantıklısı bu geliyordu. Fakat, ilk şoklarını atlatınca, bir şey hatırladılar. Muhtemelen, bu üçüncü set de boşa gidecekti.

İlk set, 1 saniye ve ruhsal enerjide 10 puan artış.

İkinci set, 1 saniye ve ruhsal enerjide 10 puan artış

Bu üçüncü sete gelince...

Maksimum iki saniye sürdürebilir?

"Ah ah ah ah ah ah, artık dayanamıyorum."

"3 Hilal Ay Baharı vardı ve hepsini de boşa harcayacak?"

"Çok savurgan!"

Herkes duygusal olarak çöküyordu.

Chen Feng'in bu kadar savurgan olmasından, çoğu kişinin kalbi kanadı.

Şu anda, Chen Feng bir kez daha Hilal Bahar'ın ruhani dünyasına girmişti.

İki kez başarısız olmasına rağmen, şimdi bir açık bulmayı başarmıştı. Taşıyabileceği ruhsal enerji miktarı, şu anki ruhsal bedenine bağlıydı.

Bu ruhsal beden!

Bang!

Bang!

Deniz suyu, her yönden Chen Feng'e doğru ilerledi.

Chen Feng çapraz bacaklı oturdu. Kendisine doğru gelen korkunç baskıyı hissetmişti. Sadece 270 puan kullanarak oluşturulan ruhsal bedeniyle, bu baskı son derece korkutucuydu.

Ancak...

Deniz Suyu!

Ruhani deniz suyu olsa bile!

Hu.

Chen Feng gözlerini kapattı. Deniz suyunda bulunan sınırsız ruhsal enerjiyi hissediyordu. Korkunç bir ruhani deniz şeklinde olan büyük miktarda ruhsal enerji...

Eğer bu tam bir simülasyonsa, eğer özellikleri gerçek dünyaya benziyorsa, o zaman...

Chen Feng'in gözlerinde bir parlaklık ortaya çıktı.

Shua!

Şanslı Aura, aktif!

Başlangıçta, bunun sadece ruhsal enerjiyi yavaşça arttırabilecek bir madde olduğuna inanıyordu. Bu nedenle, şans değerlerini boşa harcamak istemedi. Ancak, durum böyle olmadığından...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin