"Bu..."
Chen Feng sadece acı acı gülümseyebilirdi.
Bu da ne?
Mutant bile onun tarafından öldürüldü. Birkaç zayıf F-sınıfı mutasyona uğramış canavarlar tarafından mı öldürülecek?
Kendinden yüksek sınıfta biriyle savaşma yeteneğine sahip bir dâhiydi!
Şu anda, bu birkaç mutasyona uğramış canavar, Chen Feng'in vücudunda bulunan gücü hissetmiş gibi görünüyordu. Bakışları hemen açgözlülükle doluydu ve öldürme niyeti, kırmızı renkli gözlerinden sızmaya başladı.
"Howl—"
Mutasyona uğramış canavar grubu Chen Feng'e doğru koştu.
"Lanet olsun."
Chen Feng acı bir şekilde gülümsedi.
Şu anda, güvenebileceği tek şey Şanslı Aura idi!
Ancak ...
Bu durumda, yararlı olur mu?
Şanslı Aura!
Etkinleş!
Şanslı Aura, Chen Feng'in iradesine uygun olarak çalışan bir şeydi. Aksi takdirde, rastgele Rüzgar Bıçaklarını serbest bıraksaydı, saniyede yüzlerce hatta binlercesi etrafındaki her şeye saldırırdı. Böyle bir durumda şans değeri hiç yetmezdi.
Güçlenmeyi sorunsuz bir şekilde tamamlamalıyım!
Chen Feng içinden karar verdi.
Bang!
Bu durumda, kalan 5 şans puanı hızla azaldı. Bir anda, hepsi tükendi. Ancak, etrafındaki mutasyona uğramış canavarlar hala oradaydı.
Chen Feng, "Gerçekten çok fazla düşündüm." diye mırıldandı.
Şans değeri yeterli değil mi?
Chen Feng iç çekti.
Vücudundaki ağrı devam ederken görüşü kararmaya devam etti. Mutasyona uğramış canavarların hala ona doğru koştuğunu fark etti ve çaresiz hissetti. Onları görmezden gelmeyi seçti ve gelişimine devam etti.
Chen Feng kalbinde mırıldandı, 'Zaten ölüme yakınım. Neden korkmalıyım! Acaba birisi beni bulabilir mi...'
Son anlarında bilinci bulanıklaşmaya başladı.
Belli belirsiz, yoğun bir patlama sesi duymuş gibiydi. Vücut güçlendirilmesi şu anda tamamlanmış gibi görünüyordu. Vücudundaki ağrı sonunda ortadan kayboldu. Chen Feng'in tüm vücudu terden sırılsıklam olmuştu. Soluk bir yüzle zemine düştü.
Başarılı mı? Veya başarısız?
Chen Feng artık hiçbir şey hissedemiyordu.
Hala biraz şaşkınlık içinde, Chen Feng gözlerini açtı. Yanlış bir şey görmeye başladığını düşündü, çünkü tanıdık bir figür onun önünde ayakta duruyordu. Gözlerini kırptı. Bilince tam olarak yerine gelmeden önce, zorlukla, "Gerçekten düz göğüslü değil." Sözlerini mucizevi şekilde dile getirdi.
Bang!
Chen Feng bölgeden fırlatıldı. Durmadan önce iki ağaca çarptı ve durduğunda karnında korkunç bir güç hissetti.
Chen Feng vücudunda bir ağrı patlaması hissetti.
Bu his...
Aniden zihni açıldı. "Hala hayatta mıyım?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...