Bölüm 146: Yarışma'nın Anlamı

1.4K 144 15
                                    


Song Dazui* halk tarafından iyi bilinen bir eleştirmendi.

ÇN: Dazui, Çince'de 'büyük ağız' anlamına geliyor. Bu nedenle, karakteri, ismiyle dikkat çekiyor.

Her türlü sıcak haberi ve dedikoduyu eleştiriyor. Utanmazlığı nedeniyle, yıllar boyunca çok sayıda taraftar toplamıştı.

Bu kez, Acemi Gen Yarışması'nı eleştiriyordu.

"Bence, bu yılki rekabet son derece haksız."

Song Dazui bu konuda uzun bir makale yazdı.

Yarışmanın içeriği, kurallarının ne kadar mantıksız olduğu, böyle bir yarışmayı kazananlar nasıl en güçlü üretici olabilir vb...

Ayrıca, Lin Ke'nin Chen Feng'den çok daha güçlü olduğunu, ancak bu şekilde yenildiğini belirtti. Böyle bir yarışma yöntemi adil miydi? Ayrıca, en ufak bir tereddüt etmeden, üreticiler arasındaki rekabet ne zamandan beri birbirleriyle barbarca savaşan genetik savaşçıların seviyesine yozlaştığını sorguladı.

"Hua—"

Bu, kitleler arasında bir kargaşa yarattı.

Ancak onun bu sözleri, birçok insanı düşünmeye zorlamıştı.

Özellikle Lin Ke'nin hayranları!

Açıkçası, Chen Feng'den çok daha güçlüydü. Ancak, böyle hakaret edici bir şekilde yenilgiye uğramıştı! Bu, yarışmanın kurallarıyla ilgili bir sorun olduğu anlamına gelmiyor muydu?

Bu nedenle, çok sayıda insan Song Dazui'yi desteklemeye başladı.

Lin Ke'nin kaç hayranı var?

10 milyondan fazla!

Süper güçlü enerji zırhı ve onlara verdiği buz gibi hissi çok dikkat çekmişti. Şu anda, ortaya çıkmaları ve Lin Ke'ye destek vermeleri oldukça doğaldı.

Doğru ya da yanlış olan artık önemli değildi. Sadece kavga etmek istediler.

"Ah ah ah ah, yarışma kurallarının değiştirilmesini talep ediyorum."

"Evet!"

"Bunun üreticiler arasında bir rekabet olması gerekiyordu! Her katılımcıya birer tane laboratuvar verin ve malzemeleri sağlayın. Gen reaktifleriyle savaşmaları daha iyi olmaz mı?!"

"Öldürmek barbarca bir eylemdir."

Lin Ke'nin hayranları delice şikayet etti.

Ancak bu kez, Gen Üretim Derneği cevap vermeden önce, bir başkası cevap verdi.

Ayrıca-

Bu kişi, oldukça ünlü olan büyük usta bir üreticiydi.

"Bu soruları cevaplayacak kadar nitelikli olduğuma inanıyorum, değil mi?" Büyük usta üretici kayıtsızca söyledi. Sonra, nezaket izi olmadan karşı saldırıya başladı.

"1.si, Lin Ke ölümü hak etti."

"Sayısallaştırılmış dünyayı terk ettikten sonra, kafasını hemen toparlayamadı. Bu, Lin Ke'nin karşı saldırı ve tehlike farkındalığı konusundaki deneyiminin neredeyse var olmadığını gösterir. Bu demektir ki, eğer vahşi doğada gen reaktifleri üretirse, herhangi bir tehlike ile karşılaştığı an, kesinlikle ölecek! Bu şekilde bakarsak, Lin Ke ölmeyi hak etti! Bunun sadece sanal bir yarışma olması gerçeğinden mutlu olmalı. Eğer değilse..."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin