Bölüm 36: Kılıcın Ucunda Dans Etmek

1.4K 184 6
                                    


"Sen!"

Bir an önce hala cesaretini gösteren Long Yue'nin ifadesi, küçük kızı gördüğünde büyük ölçüde değişti. Hemen Deniz Ejderhası kan özünü yakaladı ve geriye dönüp en ufak bir tereddüt etmeden kaçtı.

"Ayrılmayı mı düşünüyorsun?"

Soğuk ve net bir ses yankılandı.

Bang!

Parlak ve şaşaalı kılıç ışını bir kez daha indi.

Kırmızı bir ışık flaşı göründü.

Plop!

Kan, etrafa sıçradı ve kopmuş bir kol yükseldi. Deniz Ejderhası kan özünü kavrayan el, kavramasını serbest bıraktı ve Deniz Ejderhası kan özü, kopmuş kolla birlikte denize düştü.

"Hiss—"

Herkes bir ağız dolusu nefes aldı.

"Wang Yao!" kederli bir çığlık yankılandı.

Long Yue, kızgınlık içinde önündeki küçük kıza baktı. "Ölüme kur yapıyorsun! Döndüğümde, Wang aileni yok edecek birini bulacağım! Bütün aileni..."

"Çok gürültücüsün!"

Wang Yao alaycı bir şekilde gülümsedi. "Eğer durum buysa, geride daha fazla parça bırakabilirsin."

Bang!

Kırmızı ışık bir kez daha parlamadı.

Başka bir kol gökyüzüne yükseldi.

"Sen..."

O kişi Wang Yao'ya kızgınlık içinde baktı ve kırmızı bir ışığa dönüşüp kaybolmadan önce bir ağız dolusu kan tükürdü. Ayrılmadan önce şiddetli sözler bırakma cesaretini kaybetti.

Herkes bu sahneyi şaşkınlıkla izledi.

Bu küçük kız çok güçlüydü!

Ortaya çıktığı anda cenneti ve dünyayı yok etmek... Daha önce bu kadar dizginsiz olan Long Yue'nin her iki kolu da kesildi ve arkasında bir söz bırakmaya bile cesaret edemeden kaçtı.

Ama... Gökler, kimdi bu kız?

Onları kurtaracak mıydı ya da öldürecek miydi?

Bu kadar çok çaresizlikten sonra, herkes artık herhangi bir hüsnükuruntu yapmaya cesaret edemedi. Neyse ki, küçük kız şu anda onları görmezden geliyordu.

"Deniz Ejderhası kan özü?"

"Hum!"

Wang Yao'nun elinde kırmızı bir ışık parladı. O deniz suyunda Deniz Ejderhası kan özü aramaya başlamak için hazırlandığı an, yaşlı ve heybetli bir ses yankılandı, "Küçük kız. Bu şey, alabileceğin bir şey değil, değil mi?"

Chen Feng'in kalbi titredi.

Bu ses...

Okul müdürü!

Bang!

Yaşlı bir adam ve birkaç öğretmen ortaya çıktı. Buradaki bariyer kaldırıldığı anda hemen buraya koştular. Bu öğrencileri kurtarmanın yanı sıra beklenmedik bir hasat olacağını hiç beklemiyorlardı.

Deniz Ejderhası kan özü, ne kadar değerli bir şey.

"Öğretmenler, müdür ve diğerleri."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin