Aynı zamanda, karşısındaki Chen Feng'in de yüzünde garip bir ifade vardı.
Bu...
Ne diyebilirdi ki?
Sayısız Yanılsamalar, sadece diğer yeteneklerle kaynaşarak kullanılabilirdi. Bu kötü bir şey gibi görünüyordu. Çünkü, Sayısız Yanılsama'nın orijinal işlevini kaybettiği anlamına geliyordu. Ancak, Chen Feng'i şaşırtan asıl şey, füzyondan sonra gizli sanatlar yaratabilmesiydi!
Bu ne anlama geliyordu?
Hangi gen olursa olsun, Sayısız Yanılsamalarla kaynaşabilirdi!
Hangi gizli sanat olduğuna bakılmaksızın, derecesinde 1 yıldızlık artış sağlayacaktı.
Yanılsama Yılan Lideri denmesine şaşmamak gerek!
Mutasyona uğramış bir gen olmaya layık!
Chen Feng oldukça heyecanlanmıştı.
Çok güçlü.
Geliştirdiği ve mutasyona uğrayan bu gen, kendisi için en uygun gendi. Buraya bin bir zorlukla gelmesi boşuna değildi.
Ve onun için en büyük sürpriz Sayısız Yanılsamaların gerçek savaş gücüydü!
Örneğin-
Rüzgar Bıçakları ile kaynaştığı zaman.
Sürekli Rüzgar Bıçaklarını serbest bırakması için bir puan şans değeri yeterliydi. Şu anki seviyesinde, saniyede yirmi Rüzgar Bıçağı serbest bırakabilirdi.
Sayısız Yanılsamalara gelince?
Chen Feng denemeye cesaret edemedi.
Rüzgar Bıçağı ve sayısız yanılsamaları Şanslı Aura ile birlikte kullanabilse de, şans tüketimi de artacaktı.
Bu nedenle, Chen Feng, sadece Rüzgar Bıçakları kullanırken Şanslı Aura'ya öncelik verecekti.
Bu testin sonucu son derece şaşırtıcıydı.
Dahası, bu yöntemi kullanırken Sayısız Yanılsama olasılığının tetiklenmesine gerek yoktu.
Sadece Sayısız Yanılsama ve Rüzgar Bıçağı aktivasyonu, şaşırtıcı bir güç açığa çıkarmak için yeterliydi. Shadow'un öfkeden kan kusmasına sebep olan sürekli Rüzgar Bıçakları, sadece bir puan şans değerine mal olmuştu.
"Bu oldukça mükemmel..."
Chen Feng bununla yetinmemişti.
Çok güçlü!
Şu anda.
Bang!
Yüksek bir ses duyuldu.
Çevrelerindeki kayalar titremeye başladı.
Herkes, içgüdüsel olarak yüksek sesin kaynağına baktı. Bir saniye önce hala cesaretini gösteren An Te'nin şu anda yırtık kıyafetler içinde olduğunu ve Shen Wei'ye bakarken son derece acınası göründüğünü fark ettiler. Önünde, 1 metre genişliğinde bir çukur vardı.
Çok korkunç.
An Te dehşete düştü. "Shadow, henüz bitmedi mi?"
"Biraz daha dayan," dedi Shadow sabırsızlıkla.
Ne kadar zahmetli!
Bunu en kısa sürede bitirmek zorundaydı!
Shadow'un kalbi titredi. Shen Wei'nin saldırıları ona uğursuz bir his veriyordu. Aniden bu kez An Te ile buraya gelme seçiminin oldukça kötü bir seçim olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...