"Ne?"
Xu Fei'nin gözleri aniden daraldı.
Wang Yue?
Wang ailesindeki adam mı?
Altın Şehir'deki en güçlü ailelerden biri olan, Wang ailesi!
Yabancılar bu konuyu bilmeyebilir, ama Altın Şehir sakinleri bu aile hakkında her şeyi biliyordu. Bu aile, geçmişte güçlü bir genetik savaşçının torunlarıydı. Şimdi düşüşte olmasına rağmen, zayıf bir deve hala attan daha büyüktü. Wang ailesinin Altın Şehir içindeki etkisi son derece güçlüydü.
Wang Yue'ye gelince?
Wang ailesinin yeni varisi gibi görünüyordu.
"Korkuyor musun?"
Chen Feng, Xu Fei'ye bakarken konuştu.
"Bu nasıl mümkün olabilir?"
Xu Fei küçümseyici bir şekilde gülümsedi. Kısa bir süre sonra, aklına bir şey geldi, "Ancak, o küçük kız..."
"Bu konuyu zaten hallettim." Chen Feng kayıtsızca söyledi.
Xu Fei gözlerini genişçe açtı. "Kahretsin!"
Hallettin mi? Dostum, onun küçük kardeşini öldürmeye çalışıyorsun! Bu adam, onunla ilişkiye girmiş olabilir mi? Xu Fei, bir kez daha Chen Feng'e hayran oldu.
"Bu görevin zorluğundan dolayı, ödül 3 milyon. Ayrıca masraflar benim tarafımdan karşılanacak." Chen Feng, Xu Fei'ye bakarken konuştu.
"Kabul ediyorum!"
Xu Fei'nin gözleri aydınlandı. Ne cömert bir teklif.
"Önce nerede olduğunu araştırarak başlayın ve daha sonra... ona bir hamle yapma fırsatı arayın." dedi Chen Feng.
"Anlaşıldı."
Xu Fei hazırlıkları yapmak için ayrıldı.
Chen Feng sakince gülümsedi.
Şimdi zengin ve heybetliydi. Parası olmasa bile, telafi etmek için bazı gen reaktifleri üretebilir. Wang Yue kendisine suikast yapmak istediğinden, şimdi Wang Yue ile oynama sırası kendisindeydi.
Bakalım bu sefer kim öldürülecek.
Eve geldikten sonra, Chen Feng bütün gece dinlendi.
Issız Kayalık Topraklarda, Chen Feng, Qin Jie'yi An Te'den korumak için hiçbir zaman dinlenmemiş ve bir gece boyunca Qin Jie ile konuşmuştu. Daha sonra Shadow ve Xie Kangzhong ile olan savaşı vardı. Tehlike her tarafta gizlenmiş ve neredeyse dayanamayacak duruma gelmişti.
Thump.
Chen Feng yatağa yığıldı ve derin bir uykuya daldı.
Ertesi sabah, Chen Feng zirve durumuna geri gelmişti.
Chen Feng rahat ve mutluydu.
Şu an oldukça rahatlamış hissediyordu. Şimdi, ruh özelliği 200 puana ulaşmıştı. Ruhsal enerjinin her parçası, ona dünyanın daha farklı olduğu hissini vermişti.
Kahvaltısını yaptıktan sonra, Chen Feng bu görevden elde ettiği şeyleri listeledi.
Her şeyden önce, iki formül öğrenmişti: Yanılsama Yılan Pulu ve Aurora.
Bu ikisinden, Yanılsama Yılan Pulu formülü, sayısız üretim ve uygulamadan sonra zirveye yaklaşıyordu. Bu formül, Chen Feng için işe yaramaz olsa da, birkaç kez daha üretirse bu formüle hakim olacağı anlaşılıyordu. Aurora'ya gelince, Chen Feng'in son derece güçlü bir koz kartı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...