Geber!
Chen Feng öldürme niyetiyle doluydu.
Sayısız Yanılsamalı Rüzgar Bıçakları bir anda ortaya çıktı ve birbiri ardına ilerledi. Buzlu ve Alevli Rüzgar Bıçakları Wang Yue'ye doğru ilerledi. Ancak, hepsi erik çiçeği tarafından engellendi.
Erik çiçeği daha da parlak hale geldi.
Yaprakları havada sürüklendi.
Hafif bir ışık tabakası Wang Yue'yi sardı. Chen Feng'in Rüzgar Bıçakları yapraklara dokunduğu anda hemen ezildi.
Çok güçlü!
Herkesin kalbi sarsıldı.
"Buna ihtiyaç var mı?" Yaşlı adamın zayıf sesi yankılandı. "Genç adam, aslında seni öldürmek istemiyordum. Bu yaşlı adamı neden kışkırtıyorsun?"
Whoosh!
Erik çiçeği üzerinde, birbiri ardına yaprak havaya uçtu ve hedefi Chen Feng idi.
"Dikkatli ol."
Wang Chun ve diğerlerinin ifadeleri büyük ölçüde değişti.
"Ölmeyi reddeden lanet yaşlı ucube!"
Chen Feng'in gözlerinde soğuk bir parıltı titredi.
'Beni öldürmek istemedin mi? S*ktir!'
Chen Feng ve Wang Yue arasındaki ilişkiye çoktan dahil olduğundan, bunu ancak ölümle bitirebilirdi! Dahası, Chen Feng'i sadece kendisini kışkırttığı için mi öldürmek istedi?
Hehe.
Kime yalan söylüyorsun?
Sadece birini öldürmek için bahane arıyorsun.
Chen Feng bu çiçeğin ne olduğunu bilmese de, sadece Wang Yue'nin vücuduna yerleştirilmiş bir yetenek olduğunu biliyordu. Buradaki çiçeğin gerçekten güçlü olduğuna inanmayı reddetti!
"Beni öldürmek mi?"
Chen Feng öfkelendi.
"Eğer yeteneğin varsa, o zaman görelim bakalım!"
Glup.
Chen Feng Aurora reaktifini yuttu.
Bang!
Vücudunda sessiz bir patlama gerçekleşti.
Whoosh!
Vücudundaki genler yanmaya başladı.
Şaşırtıcı bir şekilde, bu sefer, güç özelliğinde kalıcı olarak azalmasından kaynaklanan herhangi bir acı hissetmedi. Kaynaştığı Sayısız Yanılsama Geniyle birlikte, vücudunda kalan çöp genleri de vardı. Bunlar, Aurora reaktifinin kusursuz bir şekilde kullanma yeteneği verdi.
Bang!
Gen ateşlemesi tamamlandı.
Gözlerinin önündeki dünya, aniden yepyeni bir dünya gibi göründü.
Bütün dünya canlanmış gibi görünüyordu.
Bu onun Virüs Moduydu!
Chen Feng'e özgü son derece güçlü bir mod!
Whoosh!
Yoğun bir öldürme niyetiyle, pembe yapraklar Chen Feng'e doğru saldırıya geçti.
Hum-
Chen Feng elini hafifçe kaldırdı.
Birden fazla Rüzgar Bıçağı arka arkaya ortaya çıktı. Bu rüzgar Bıçakları tuhaf bir şekilde ellerinin üstünde durmaya devam etti. Bıçaklar birbiriyle birleşti ve Rüzgar Bıçaklarından oluşan bir çiçeğe dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...