Bölüm 37: Üç Yıl Beklemek Zorundasın!

1.5K 185 12
                                    


"Görüyor musun? Bu... bir okulun gücü."

Xu Fei, Chen Feng'e doğru gülümsedi. "Ve bu sadece bir lise. Bir üniversitede, daha da korkutucu. Tüm bu üst düzey öğrenciler, danışmanlar, öğretmenler, profesörler... Bunlardan birine dokunduğun sürece, onların bir grubu görünecektir. İç rekabetleri yoğun olmasına rağmen, hala yabancılara karşı birleşiyorlar."

"Bunun benimle ne ilgisi var?" Chen Feng tembel bir şekilde sordu.

"Giriş sınavlarında başarısız olduğun için pişman değil misin?" Xu Fei hafifçe gülümsedi.

"Ya başarısız olmasaydım? Onlarla aynı tip insanlar mı olmalıydım?"

Chen Feng denizdeki öğrencilere doğru işaret etti.

Xu Fei ve geri kalanı derinden kabul etti. 'Doğru, kişinin gücünü artırmak önemlidir. Ancak, Altın Şehir Lisesi açıkça en önemli noktayı ihmal etti: ahlaki karakter! Öğrencilerin eğilimlerine dayanarak, gelecekte mezun olduklarında ve topluma girdiklerinde, güçlü olsalar bile, başkaları tarafından ölüme terk edileceklerdir.'

"O kız öğrenci fena değil!" Zhou Ling aniden Chen Feng'e göz kırptı. Chen Feng bakışlarını takip etti ve şaşkınlıkla, kan özünü aramak için denize girmeyen tek öğrencinin Su Jin olduğunu gördü.

Xu Fei, kollarını Chen Feng'in omzuna attı ve müstehcen bir şekilde: "Bir üniversiteye girme şansın olmadığından, bir üniversite öğrencisine 'girmek' çok da kötü sayılmaz." dedi.

"Çek git!" Chen Feng kararlılıkla söyledi.

Birkaç yakın ölüm krizinden sonra, herkes şimdi birbirine daha yakındı. Ancak bu durum, Chen Feng'in bu kişinin doğasını açıkça görmesine yardımcı olmuştu. Umutsuz derecede bir sapıktı. Zhou Ling'in her zaman ona karşı durmasına şaşmamalı.

Su Jin'e gelince ...

Chen Feng bunu hiç düşünmemişti.

Bu tür bir bayan onun için kabul edilemezdi.

Birbirleri arasında konuşurken, aniden, gökyüzündeki yanan bulut sarsıldı ve dağıldı. Oradan iki siluet ortaya çıktı: Wang Yao ve Zhou Wenwu.

"Bitti mi?"

Herkes her ikisine de baktı ve hemen hayrete düştü.

Wang Yao'nun elindeki büyük kılıcın kısmen kırıldığı açıkça görülebilirdi. Birisi tarafından zorla kırılmış gibi görünüyordu. Onun önündeki Zhou Wenwu'ya baktıkları an, onun öfkeli minik yüzü ölümüne solgunlaşmıştı. Ancak, Zhou Wenwu'nun durumu onunkinden daha da kötü görünüyordu. Üzerinde yara olmamasına rağmen sakalının yarısı yanmıştı.

"Küçük kız, savaşmaya devam edersek, korkarım ki başka insanlar gelecek." Zhou Wenwu acı bir şekilde gülümsedi.

"Hmph." Wang Yao gülümsedi. "Ne kadar çok gelirse öldürürüm!"

"Bu uygun mu?"

Zhou Wenwu acı acı gülümsedi. "Ailenizdeki yaşlı Wang ve ben eski tanıdıklar sayılırız. Neden önce Deniz Ejderhası kan özünü bulmuyoruz?"

"İyi."

Wang Yao düşündü ve kılıcını koydu.

Zhao Wenwu zoraki bir şekilde gülümseyerek başını salladı. Günümüzde genç nesiller daha korkunç hale geliyor.

"Hala bulamadın mı?" Zhou Wenwu öğretmenlere doğru baktı.

"Hayır."

Herkes utanıyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin