"Başarılı olabilir mi?" birisi aniden sordu.
Shua!
Hemen hemen herkes ona bir aptala bakar gibi baktı.
Başarılı mı?
Benimle dalga mı geçiyorsun?
Bu, 5 yıldızlı E-sınıfı bir formüldü!
Süper zor bir formül!
Dâhilerle dolu olan Acemi Gen Yarışmasında bile, 5 yıldızlı bir formülü seçen kişiler 100'ü geçmeyecekti. Bunlar arasında, büyük bir çoğunluğu orta düzeyin zirvesindeki üreticilerdi!
Chen Feng mi?
Onun bilgilerine baktılar.
Mhm...
20 yıldızlı acemi üretici?
Ne kadar gülünç.
Şüphesiz, bu soruyu soran kişi, sadece şovu izlemek için buradaydı.
Başarıyla üretmek mi?
Bu yüksek zorluk formülleri için başarı oranı, ilk üretimde son derece düşüktü. Orta düzey üreticilerin bile üretmeye cesaret edemediği bir şeydi. Chen Feng gibi acemi bir üretici için, 1 yıldızlı E-sınıfı bir formülü bile tamamlayabilirse olağanüstü sayılırdı. 5 yıldızlı E-sınıfı bir formüle gelince? Başarılı bir şekilde üretme ihtimali sıfırdı.
Dahası...
Püf nokta, topladığı tüm malzemelerin kusurlu malzemeler olmasıydı!
Malzemelerin neredeyse hiçbiri mükemmel durumda değildi.
1200 malzeme türü arasında, en az 1000 tanesi kusurluydu. Böyle kusurlu malzemelerle başarılı olabilir mi?
Çok saçma!
"Chen Feng'in başarısızlığı için oynuyorum."
"Yukarıdaki post +1"
"Yukarıdaki post +2"
Sohbet odası spam altında kaldı.
Chen Feng'in canlı yayın odası son derece ateşliydi. Şu anda, odasının popülaritesi çok sayıda ünlü üreticiyi bile aşmıştı.
Chen Feng'in odasının şu anki popülaritesi tamamen farklı bir seviyedeydi.
Bu üreticiler, Chen Feng'e olan nefretlerini döküyor ve son başarısızlığına tanık olmak için bekliyorlardı!
Belli bir sınıftaki belirli bir profesör, Chen Feng'in canlı akışına gelmişti.
"Öğrenciler."
"Gelin, şuna bakın."
"Chen Feng'in toplama yöntemi, işlerin nasıl yapılmaması gerektiğine dair mükemmel bir örnek. Bakın, şu anda, kullandığı kaba kuvvet yerine böyle kullanılmalıdır..."
Profesör açıkçası bir güven havasıyla konuştu.
Chen Feng'in her bir eylemi, işlerin nasıl yapılmaması gerektiğine dair bir örnek olarak kullanıldı.
Şimdi...
Hepsi sonucu bekliyordu.
"Chen Feng hangi adımda başarısız olur, tahmin edelim?"
"Bence Gen Arama adımında başarısız olacak. Sonuçta, Chen Feng hala bir acemi. Böyle bir formül seçmeye cesaret etti. Bence Gen Arama aşamasından bile geçemeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantastikModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...