Bölüm 139: Sun Han'ın Savunması

1.2K 155 2
                                    


"Chen Feng'i rapor etmek istiyorum!"

"Elenmemem gerekiyordu."

Sun Han, "Hepiniz sözlerimden şüphe duyuyor olabilirsiniz. Ancak, size bir şey söyleyeyim. Destek tipi olan tüm genlerimi aktive ettiğim zaman, savunma gücüm C-sınıfına ulaşıyor."

Bang!

Herkesin kalbi titredi.

C-sınıfı mı?!

Bu ne anlama geliyordu!

Başlangıçta, Android sadece E-sınıfıydı. Sıradan üreticiler, zirve E-sınıfı olana kadar onu geliştirebilirdi. Elit üreticiler, başlangıç D-sınıfına kadar geliştirebilirdi. Qin Hai gibi dahi üreticiler ise, orta veya ileri düzey D-sınıfı seviyesine kadar Android'i geliştirebilirdi!

C-sınıfı için mi?

İmkansız!

D-sınıfı ile C-sınıfı arasındaki fark, Cennet ve Dünya arasındaki fark gibiydi.

Shua!

Sun Han, sözlerini kanıtlamak için verilerini yayınladı.

"Yani durum böyle."

Herkes, bir anda neler olduğunu anladı.

Qin Hai, Sun Han'ın savunmasını bile kıramamasına şaşmamalı. Sun Han'ın savunma gen reaktifleri C-sınıfına mı ulaştı?

İnanılmaz derecede korkunç!

Peki ya Chen Feng?

Herkes aniden yanlış bir şey hissetti.

Chen Feng, en fazla 5 tane destek tipi gen kullanan bir kişiydi. Chen Feng genleri üretirken herkes görmüştü. Çoğunlukla Mavi Yarasa Gen Reaktifiydi.

Nasıl C-sınıfını aşan bir saldırı açığa çıkarabilir?

Kesinlikle imkansız!

C-sınıfı ne demek?

10,000 ruh puanı!

"Bunu hissettim." Sun Han alaycı bir şekilde gülümsedi. "Android'im saldırıya uğradığı an, korkunç bir gücün ortaya çıkması nedeniyle, savunmam direk çöktü. Bu, Chen Feng'e ait olan Android'in kesinlikle 10.000 puanı aştığını kanıtlıyor."

"Hiss—"

Herkes derin bir nefes aldı.

Düşününce, gerçek böyle olmalı, değil mi?

Her ikisi de C-sınıfında olsaydı, bir taraf biraz daha güçlü olsa bile, tek vuruşta ölüm olmazdı, değil mi? Yani, bu demek oluyor ki...

Chen Feng'in saldırı gücü çok daha yüksek!

Orta düzey C-sınıfı mı?

20,000 puan mı?

Android'in orijinal gücü neydi?

Ruh: 200 puan

Ne olursa olsun, nasıl bakarsa baksınlar, bu kesinlikle imkansız bir şeydi!

"Bu nedenle, Onun Android'i saldırdığında, Chen Feng, Android'ler arasındaki savaşa müdahale etti. Bazı genetik yeteneklerini kullandığından şüpheleniyorum." Sun Han net bir sesle konuştu.

"Adalet istiyorum!"

11. sırada yer almış ve 10. sırayı 1 puanla kaçırmıştı. Chen Feng ile yaptığı maçtan ekstra 1 puan kazanmış olsaydı, ilk 10'a girmesi mümkün olacaktı. Başkasıyla 10. sırayı paylaşmak zorunda olsa bile...

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin