Bölüm 55: Kimsin Sen?

1.5K 177 22
                                    


"Ne dedin?"

Chen Feng'in kalbi titredi. Bununla birlikte, yüzünde tedirginlik izi görülmedi. Bunun yerine, Wang Yao'ya sürpriz bir ifadeyle baktı ve "Bu nasıl mümkün olabilir? O gün denize bile girmedim."

"İtiraf etmeyeceğini biliyordum." Wang Yao şaşırmadı. "Eğer bu şey gerçekten üzerindeyse, o zaman dikkatli olmalısın. Bu şeyin değeri hayal gücünü aşıyor. Bu insanlar soruşturma sırasında kimseyi bırakmayacak! Benim tahminim, O zamanlar Ejderha'nın Geçtiği Dağda olan herkes karanlıkta araştırıldı."

"Ayrıca, sende olsa bile, gerçekten kullanabilir misin?"

Wang Yao başını kaldırdı ve ciddiyetle söylerken Chen Feng'e baktı, "Aslında bu seviyede bir kan özünü kullanmadan önce kaç yıl beklemen gerekiyor? Beş yıl mı? On yıl mı? Yirmi yıl? Mevcut gücünle, Eğer onu satacaksan, kime satabilirsin? Bunu gizli tutmak için öldürülme ihtimalin bile olacaktır! Bu nedenle, kan özünü bana verirsen, sana koşulsuz olarak üç iyilik yapacağıma söz verebilirim."

Üç iyilik!

Chen Feng için baştan çıkarıcıydı.

O sadece kısa bir süre için gelişime başlamıştı. Ancak, kaç tehlike atlatmıştı?! Ejderha'nın Geçtiği Dağ, Long ailesi ya da Yeşil Tepe Ormanındaki mutant ne olursa olsun, bu tehlikelerin hepsi beklenmedik olaylardı!

Bu tehlikelerden kaçınmak isteseydi bile, yapamazdı!

Karşılaştığı çoğu olayla başa çıkmayı başardı. Bununla birlikte, öngörülemeyen bazı tehlikeler, onlarla yüzleşmek için güçlü bir destekçi gerekiyordu! Wang Yao destekçisi olarak iyi bir aday olurdu!

Ondan üç iyilik üç hayata eşdeğer olurdu!

Bu uygun bir değiş tokuştu.

Dahası, Wang Yao'nun söylediği doğruydu. Deniz Ejderhası kan özünü kullanabilir miydi? Sadece onu tutmak bile tehlikeye sürükleyebilecek bir şeydi. Sorun her an gelebilir!

Ancak ...

Chen Feng derin bir ikilem içine battı.

Şu anda, onu en çok endişelendiren şey Wang Yao değildi. Bunun yerine, Wang Yue'ydi. Wang Yue ile ilişkisi kötüydü. Sonunda, Wang Yue hala Wang Yao'nun kardeşiydi!

Bu onun asıl endişesiydi.

Ancak, Wang Yao pervasızca hareket edecek biri değildi. Aksi takdirde, kardeşi için intikam alabilir ve istediği zaman Chen Feng'i yok edebilirdi.

Ve şimdi, Wang Yao elinde Deniz Ejderhası kan özü olduğundan şüpheleniyordu.

Eğer herhangi bir yolla hedefine ulaşacak bir kişi olsaydı, zaten Chen Feng'i ele geçirirdi ve hafızasını zorla okumaya başlardı.

Bu tür olaylar bu dönemde çok yaygındı!

Chen Feng'in gücüyle karşı koyabilir miydi?

Hayır.

Ancak, Wang Yao bunu yapmadı.

Üç iyilik ile kan özü alışverişi önerisi onun saygı dışında bir jesti idi. Chen Feng, neden bu olumlu tedaviyi aldığını bilmiyordu. Ayrıca bir şey planlayıp planlamadığından da emin değildi.

"Sen Wang Yue ve Wang ailesi hakkında mı endişelisin?" Wang Yao aniden söyledi.

Chen Feng gözlerini daralttı ve sessiz kaldı.

Wang Yao kayıtsızca "Durum buysa, endişelenmene gerek yok" dedi. "Wang ailesi ve ben iki farklı varlık. Wang Yue ile olan ilişkim olmasaydı, Wang ailesinden gelen insanlar ayakkabılarımı bile taşıyamazlardı."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin