"Lanet Olsun!"
"Lin Ke'nin beyni hasarlı mı?"
"Çabuk kaç!"
Sohbet satırı spam altında kaldı.
İzleyiciler, Lin Ke'nin hemen kaçmasını umuyordu. Ancak şu anda, Lin Ke, olanlardan habersiz bir şekilde gen üretiyordu.
Suikast mı?
Sürpriz saldırı mı?
Bu nasıl mümkün olabilir?
Bu Acemi Gen Yarışmasıydı!
Bu, iki gen üreticisi arasındaki bir savaştı.
Önceki yıllarda yapılan yarışmalara dayanarak, katılımcıların çoğu, rakipleriyle nihai savaş için gün boyunca gen reaktifi üretirdi. Savaş için geri sayım başladığı zaman, simüle edilmiş ortamın yarıçapı yavaşça küçülmeye başlardı.
ÇN: PUBG gibi düşünün. Alan, yavaş yavaş daralacak. Tek fark, alana girmediğin takdirde elenmeniz.
Katılımcıların hareket edebileceği alanın yarıçapı küçüldükçe, her iki üretici de birbiriyle karşılaşacaktı.
Ve ardından... Nihai savaş yaşanacak.
O zaman, gen reaktiflerinin gücüyle rekabet edeceklerdi.
Küçük bir alanda savaşacakları için, güçlü gen reaktifi olan galip olurdu!
"10."
Lin Ke beklentiyle doluydu.
Ürettiği genler yakında tamamlanacaktı.
O zaman, enerji zırhı, diğer gen reaktifleri ile birleştiğinde, belli bir derecede saldırıları engelleyebilecekti.
Bu, süper vücut dönüşüm tekniğiydi!
Savaş gücünü büyük ölçüde arttıracaktı!
Chen Feng mi?
Hehehe.
"Sadece bekle." Lin Ke alaycı bir şekilde gülümsedi. "Sana, geri sayım başlayana kadar özgürce üretme fırsatı vermeyeceğim."
Erken davranmaya ve Chen Feng'i sefil bir şekilde öldürmeye karar vermişti. O sırada, Chen Feng'i küçük düşürebilirdi. Sadece bununla, daha önce tek vuruşta yenildiği aşağılanmayı temizleyebilir!
"İki tane daha."
Lin Ke derin bir nefes aldı.
Shua!
Işık titredi.
Üretime devam etti.
Canlı yayın odasındaki herkes gülse mi ağlasa mı karar veremedi. Chen Feng'e geri sayım başlayana kadar izin vermeyecek misin? Kardeşim, dalga mı geçiyorsun? Sadece bir göz at, rakibin zaten arkanda!
Şu anda, herkesin kalbi titredi.
Chen Feng... Hamlesini yapacaktı!
Ormanda, Chen Feng bir köşeye saklandı ve aurasını iyice gizledi.
Lin Ke'nin bir gen reaktifini tamamlamasını izliyordu. Ancak, henüz hamlesini yapmayacaktı. Eğer Chen Feng saldırıya geçseydi, Lin Ke'nin üretimi durdurması kolay olurdu. Çünkü ürettiği reaktif biraz basitti. Şu anda, Lin Ke başka bir gen reaktifi üretmeye başladığında, Chen Feng'in gözlerinde soğuk bir parıltı titredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...