"Neler oluyor?"
Herkes şaşırdı.
Öldü mü?
Wang Yue böyle mi öldü? Gen Üretim Derneği'nin arenasındaki yarışmada ölmek mi?
Herkesin kalpleri şiddetle sarsıldı.
Büyük bir şeyin olduğunu biliyorlardı!
"Lanet olsun!"
Zhang Wei ve diğerleri öfkeliydi.
Daha önceki tanıdık aura...
Erik Çiçeği...
"Bu Yaşlı Mei!"
Zhang Wei öldürme niyetiyle doluydu.
O yaşlı aptal, Chen Feng ve Wang Yue'ye saldırmaya cesaret mi etti? Bunun nedenini bilmeseler de, Gen Üretim Derneği'nde harekete geçmeye cesaret etmesi, açıkça onları provoke ediyordu!
"Hemen onu avlamak için destek isteyin!"
"Anlaşıldı."
Birisi Derneği kışkırttığından bu yana kaç yıl geçti?
Sadece bir yan şube olsalar bile, yaşlı Mei hala ölüme kur yapıyordu!
* * * *
Aynı zamanda, Altın Şehir, Wang ailesi.
Başlangıçta pijama içinde çapraz bacaklı oturan Yaşlı Mei, aniden on yıldan fazla yaşlanmış gibi görünüyordu ve şiddetle kan kusmaya başladı.
Wang Tianhao hemen harekete geçti. "Ne oldu sana?"
"Defol!" Yaşlı Mei öfkeliydi ve öldürme niyeti gökyüzüne yükseldi. "Chen Feng, seni p*ç. Gerçekten de cesaretin var!"
Çok korkunç!
'Bu küçük p*ç aslında...'
Ancak, kısa bir süre sonra, bu bölgede yükselen bir öldürme niyeti hissetti. Gen Üretim Derneği'nden insanlar gelmişti.
Yaşlı Mei'nin ifadesi büyük ölçüde değişti. "İyi değil."
Kaç!
Tereddüt etmeden döndü ve kaçtı, Wang Tianhao'yu şaşkın bir ifadeyle orada bıraktı. Dünyada ne olmuştu?
Bang!
Zemin salladı.
Büyük bir grup insan, yaşlı Mei'nin peşinden koşmaya başladı.
Personel üyelerinden biri arkada kaldı. "Wang Tianhao, bu yaşlı aptalla ne gibi bir ilişkin var?"
"Yaşlı aptal?" Wang Tianhao gözlerini genişletti. "Gen Üretim Derneği'nden olsanız bile, bu kadar kuralsız olmaya gerek yok, değil mi? Yaşlı Mei oldukça itibar sahibi bir kıdemli..."
"Kıdemli mi?" Personelin ifadesi daha da garipleşti. "Ona kıdemli mi diyorsun?"
Wang Tianhao anlamadı. "Ne oldu?"
"Hayır, hiçbir şey." Personel Wang Tianhao'yu övdü, "Gerçekten büyük bir kalbe sahipsin."
"???"
Wang Tianhao sersemledi.
Son olarak, Wang Tianhao uşağından haberi aldığında ve oğlunun ölüm sahnesini izlediğinde, öfkeyle patladı. Özellikle de oğlunun kafasından patlayan tanıdık görünümlü enerjiyi gördüğünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...