Bang!
Havai fişek gibi parlak bir ışık ortaya çıktı.
Wang Yue... bu şekilde mi öldü?
Herkes, sersemlemiş gibi olduğu yerde kaldı.
Wang Yue'ye yardım etmek için harekete geçen gizemli kişi yeterince şok ediciydi. Ancak, Chen Feng'in karşı saldırısı daha da şok ediciydi.
Yani bu, Chen Feng'in gerçek gücü!
O anda, Chen Feng tarafından ortaya çıkartılan güç, orda düzey D-sınıfındaki birisine eşitti.
ÇN: Her seviyenin Başlangıç, Orta, İleri ve Zirve olmak üzere 4 aşaması vardır. Mesela, ileri düzey E-sınıfı gibi...
"Korkunç!"
Bu kelime herkesin kafasında ortaya çıktı.
Günümüzde, herkesin çeşitli savaş güçleri dolduğundan, sınıfı atlayıp daha yüksek sınıftaki bir kişiyle savaşması zor olmasına rağmen, hala birkaç kişi bunu başarabilirdi. Ancak, Chen Feng gibi birden fazla sınıf atlayan biri kesinlikle nadirdi.
Böyle bir insan sadece korkunç bir varlıktı!
Ayrıca-
Chen Feng hala çok gençti?
"Onlarla oyalanmayın," Chen Feng sakince söyledi.
"Merak etme."
Xu Fei ve geri kalanı birbirlerine baktı ve hafifçe başlarını salladı.
Wang Yue ölmüştü. Burada kalan insanlar sadece palyaçolardı. Pusu kurarken yeterince iyi hazırlanmışlardı. Bu nedenle, burada kalanların kaçmasına kesinlikle izin vermezlerdi.
Chen Feng'e gelince?
Wang Yue'nin cesedini aramayı planlıyordu.
Rüzgar ve Yıldırım bıçağı son derece korkunç bir güce sahipti. Bu, Aurora reaktifi ve Sayısız Yanılsamalı Rüzgar Bıçağı'nın kombinasyonu ile ortaya çıkan bir güçtü. Tüm kozları arasında bu en güçlüsüydü.
Karşı tarafın yaprakları tarafından engellenmesine rağmen, hala D-sınıfı bir güce sahipti!
Wang Yue mi?
Buna karşı savunamazdı.
Ana özelliği ruh olan Wang Yue, Chen Feng'e benziyordu. Düşük fiziğe ve sıradan bir bedene sahipti. Böyle güçlü bir saldırı ile karşılaştığı zaman hayatta kalamazdı!
Chen Feng, Rüzgar ve Yıldırım Bıçağı'nın havada patladığı an, Wang Yue'nin öldüğünü tahmin etti.
Ancak, eğer hayatta kaldıysa ortaya çıkacaktı ve eğer öldüyse, cesedi ortaya çıkardı.
"Önce onu arayalım."
Chen Feng oldukça sakindi. Wang Yue'nin hala son nefesi kaldıysa, onu kendisi öldürürdü.
Whoosh!
Whoosh!
Chen Feng, Wang Yue'nin düştüğü yöne doğru yöneldi.
Ancak oraya ulaştığı zaman, yerde, büyük bir çukur dışında, hiçbir ceset bulunmadığını fark etti. Oldukça şaşırmıştı!
"Hiçbir şey yok mu?"
Chen Feng şaşkındı.
Zemini inceledi ve kan lekesiyle giysi parçaları gördü...
Bunların hepsi Wang Yue'nin idi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...